×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راه‌اندازی پرواز عتبات عالیات در فرودگاه رشت / فرودگاه پازل سرمایه‌گذاری در گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز، فتاح رضوانی با اشاره به انجام ۶۴ سورتی پرواز در هفته توسط شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: این شرکت‌ها مسیرهای پروازی تهران، مشهد، شیراز، عسلویه، بندرعباس را دارند.

وی با بیان اینکه از سال ۸۹ به بعد بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در فرودگاه سردار جنگل رشت هزینه شده‌است، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های فرودگاه، ظرفیت خدمات‌دهی به ۱۰۰ سورتی پرواز را داریم.

مدیرکل فرودگاه گیلان از راه‌اندازی پرواز عتبات عالیات در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: با توجه به استقبال زیاد و چشمگیر زائران گیلانی از عتبات و عالیات، نیاز است در هفته یک بار پرواز به عتبات در فرودگاه رشت برقرار شود به همین منظور درصدد راه‌اندازی این پرواز هستیم.

رضوانی بحث تجاری‌سازی فرودگاه سردار جنگل رشت را در زیرساخت‌ توسعه استان تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: فرودگاه رشت در پازل سرمایه‌گذاری گیلان دخیل است.

وی فرودگاه را بنگاه اقتصادی خواند که به صورت هزینه‌ای اداره می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در فرودگاه می‌تواند پازل سرمایه‌گذاری استان را تکمیل کند و باید با هم‌افزایی این بخش تکمیل شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان درباره آزاد شدن نرخ بلیت هواپیمایی، متذکر شد: نرخ آزاد شدن بلیت هواپیمایی جزو الزامات دولت در برنامه پنجم بود و فرصت زیادی تا پایان این برنامه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: آزاد شدن قیمت بلیت هواپیما به معنای افزایش آن نیست و پس از تحریم در صورتی که ناوگان هوایی تأمین شود رقابت خوبی بین شرکت‌های هواپیمایی به وجود می‌آید.


منبع:خبرگذاری فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.