×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
رونمایی از تندیس کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در دهه فجر

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یاد تمام شهدا و فجرآفرینان را گرامی می‌داریم.

وی عظمت و پیروزی ملت ایران را مدیون شهدا عنوان کرد و افزود: 19 بهمن ماه جاری یادواره 2 هزار و 200 شهید شهرستان رشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان، برگزاری یادواره مذکور را فضاسازی برای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان در اردیبهشت ماه سال 95 خواند و بیان کرد: دهه فجر امسال تندیس نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان رونمایی می‌شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه 10 عنوان کتاب «دفاع مقدس» دهه فجر در گیلان رونمایی می‌شود، تصریح کرد: دهه فجر امسال نخستین پوستر کنگره ملی 8 هزار شهید استان رونمایی می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا با عنوان «دیدار با طلایه‌داران نور» را از برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: قبل از برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با تمام خانواده معظم شهدا در نقاط مختلف استان دیدار انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهدای تابلوی ویژه نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان به خانواده معظم شهدا، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در برخی از شهرها انجام شده و در دیگر نقاط استان در حال انجام است.

عبدالله‌پور به برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌ها و محله‌های مختلف در 16 شهر گیلان اشاره کرد و یادآور شد: روایتگری دفاع مقدس در راستای اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

وی از غنی‌سازی سایت 8 هزار شهید قهرمان گیلان خبر داد و اظهار کرد: دهه فجر امسال پیامک «پیک شهدا» به صورت انبوه ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تقدیر از برنامه‌سازان دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز استان در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: آمادگی دریافت طرح، ابتکار و پیشنهاد برای غنی‌تر کردن برنامه‌ها را داریم تا نسبت به ارتقای کیفیت برگزاری کنگره شهدا اقدام شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه طرح‌ها و پیشنهادهای خوبی تاکنون به دبیرخانه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان رسیده است، تصریح کرد: از آنها که دغدغه شهدا را دارند قدردانی می‌کنم.


منبع:فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.