×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
سارا بهمنیار، قهرمان لیگ جهانی کاراته شد

فاطمه قاسمی، رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه گفت: سارا بهمنیار، کاراته کار گیلانی قهرمان پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان شد.

او با بیان اینکه پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کارانه وان در ژاپن برگزار می‌شود، افزود: بهمنیار امروز با نتیجه ۵ بر یک الکساندر رچیا از فرانسه را شکست داد و مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

مربی کاراته گیلان با اشاره به اینکه این بانوی کاراته کار گیلانی در وزن ۵۰- کیلوگرم این مسابقات شرکت کرده بود، تصریح کرد: پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از جمعه گذشته با حضور ۶۴۹ کاراته کار از ۷۹ کشور در شهر توکیو ژاپن آغاز شده و کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها به مدت ۳ روز با هم رقابت می‌کنند.

سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امید‌های جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امید‌های آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

او همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.