×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سرانه فضای ورزشی صومعه سرا بالاتر از میانگین کشوری است

علی فتح اللهی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ورزشی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شهرستان صومعه سرا با ۱.۷ متر سرانه فضای ورزشی در مقایسه با میانگین استانی و حتی کشوری از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه این موضوع سبب نمی شود که در حوزه ورزشی صومعه سرا فعالیتی دیگر انجام نشود، افزود: انتظار می رود با توجه به پروژه های در دست اجرا در حوزه ورزشی در سطح شهرستان شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی صومعه سرا به ۱.۳ درصد برای هر نفر باشیم.

وی با اشاره به وجود ۱۶ سالن ورزشی دولتی و ۴۶ سالن ورزشی خصوصی در شهرستان صومعه سرا، گفت: چهار سالن ورزشی نیز در دست اجرا بوده که برخی از آنها از پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی برخوردار است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه برای برخی از رشته ها ورزشی اعم رشته های رزمی، کشتی، تکواندو، بوکس و تنیس روی میز در شهرستان سالن های تخصصی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: شهرستان صومعه سرا دو هزار و ۴۶۴ ورزشکار بیمه شده دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آینده شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها خواهیم بود، ادامه داد: باید از هم اکنون در ساخت سالن ها و فضاهای ورزشی زیرساخت های لازم و مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه ایجاد شود.

فتح اللهی به ساخت سالن ورزشی در منطقه محروم گوراب زرمیخ با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی اشاره کرد و افزود: متاسفانه اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه هنوز اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به طرح هزار روستا هزار ورزشگاه که مورد تاکید استاندار گیلان نیز است، خاطرنشان کرد: در شهرستان صومعه سرا ۲۶ روستا که دارای سند و قابلیت اجرا بوده شناسایی و لیست برداری شده تا اقدامات بعدی اجرایی شود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی، پویایی و تحرک جامعه بسیار تأثیرگذار است، افزود: هزینه کردن در حوزه ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی به داشتن آینده و جوانان سالم کمک می کند.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.