×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
سرانه فضای ورزشی صومعه سرا با اروپا برابری می کند

سید کاظم دلخوش در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: یکی از بخش هایی که از بیماری کرونا آسیب دید بیکاری یک تا 2 میلیون نفر در سطح کشور است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا دارای نوسانات است افزود: روند اکنون کرونا روند نزولی است ولی تمام شده نیست.

وی با بیان اینکه زیر سه میلیون نفر واکسن کرونا را تزریق کرده اند گفت: امروز دنیا ازاین بیماری در حال آسیب است.

دلخوش با بیان اینکه وقتی بیکاری شامل حال بخشی از جامعه می شود به عنوان نماینده مردم موظف به انجام کارهایی هستیم تصریح کرد: در وهله نخست اینکه از وظیفه نظارتی استفاده و تذکرات لازم را در مجلس عنوان می کنیم و در دومین مرحله در قانون گذاری بر اساس توان بودجه ای کشور حمایت کنیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس حمایت هایی از اصحاب رسانه هم صورت گرفته که هنرکارت نمونه آن است خاطرنشان کرد: از هر فرصتی از تریبون مجلس در راستای حمایت از خبرنگاران استفاده می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت فعلی چند نکته حائز اهمیت است اظهار کرد: منابع درآمدی کشور پایین است و ایجاد تحریم ها از مشکلات پیش رو است.

دلخوش با بیان اینکه تحریم ها برای مردم، حاکمیت و دولت مشکلاتی را ایجاد کرده است افزود: ما به اندازه توان خود مشکلات مردم را پیگیری می کنیم و بعد از کرونا که شرایط سخت تر شده اما به شدت به دنبال کارهای عمرانی هستیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همه بحش های عمرانی فعال هستیم گفت: سرانه سالن ها و زمین های ورزشی صومعه‌سرا برابری با اروپا می کند.

وی تصریح کرد: زمین تختی، سالن ورزشی دانشگاه پیام نور، فنس کشی 9 زمین ورزشی و … و رساندن سالن های ورزشی به 34 عدد از جمله بخش های عمرانی است.

دلخوش با اشاره به مدرسه سازی تصریح کرد: چهار مدرسه در شهرستان در حال ساخت است که بعد از تکمیل آن دیگر شهرستان نیازی به مدرسه جدید ندارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایروبی و ساماندهی رودخانه ها خاطرنشان کرد: سال گذشته در این زمینه سیلی در شهرستان رخ نداد.

وی با بیان اینکه در زمینه راه سازی با توجه به اینکه یک سال و نیم کل کشور مشکل قیر دارد اظهار کرد: در این راستا در مجلس کوتاه نیامدیم و دفاع کردیم.

دلخوش با بیان اینکه در بودجه امسال پول های خوبی برای لایروبی آب بندان های استان و کشور گذاشته ایم افزود: در برق و آب بالاترین بودجه را به وزارت نیرو دادیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 138 روستای شهرستان آسفالت شد گفت: مسیر پیربازار به ضیابر در حال اجرا است که فاز اول بیش از هفت و فاز دوم بیش از 17 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه مسیر راه سازی فومن، صومعه‌سرا و پونل هم پیشرفت 50 درصدی دارد تصریح کرد: تا 10 روز آینده 10 کیلومتر زیر بار ترافیک برده و آسفالت می شود.

دلخوش با اشاره به کارخانه ابریشم صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از سال 80 این کارخانه تعطیل شد و اکنون هم مالک اصلی کارخانه که بانک ایران زمین است شروع به کار کرده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نشست هایی که با مالکین ابریشم داشتیم قرا شد در کنار ابریشم، پارچه بافی هم راه اندازی کنند اظهار کرد: در سالهای گذشته فونداسیون پارچه بافی هم در این کارخانه ریخته بودیم.

وی با بیان اینکه در بخش راه هیچ مشکلی نداریم و همه پیمانکاران در حال کار هستند افزود: برق رسانی به روستاها شامل تعویض سیم های خودنگهدار، جانمایی تیربرق است و همچنین نیروگاه پست 63 در ضیابر در دست اقدام است.

دلخوش گفت: ظرف چهار سال بیش از 350 ترانس در صومعه‌سرا نصب شده است تا ضعف برق کاهش یابد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش شدن ضیابر و طاهرگوراب تصریح کرد: با الحاق روستاهای مرکزی به ضیابر و طاهرگوراب و … موفق به اخذ مجوز بخشداری برای این دو دهستان شدیم.

وی با بیان اینکه پنج روستا به مرکز دهستان تبدیل شدند خاطرنشان کرد: وقتی بخش به یک منطقه ای اضافه می شود قطعا امکانات بیشتری هم به آن منطقه آورده می شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درمانگاه دو طبقه در بازارجمعه در حال تکمیل است اظهار کرد: یک کلینیک هم در جاده صومعه سرا به کسما در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته است خاطرنشان ساخت: اورژانس صومعه سرا 6 هزار متر است که دارای بیمارستان است.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.