×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
ششمین انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا با حضور فعالان هیئتی برگزار شد

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان صومعه‌سرا صبح امروز(جمعه، 30اردیبهشت) با حضور فعالان هیئتی در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه این انتخابات هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود افزود: امروز پنج عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل با رای حاضرین انتخاب شدند.

وی گفت: رضا حسن‌پور، احمد حسن‌نژاد، محمدپورمحمدی، سیدمیلاد الهی و رضا اشکریز به عنوان پنج نفر اصلی و سیدمهدی حقی، خانم تراشنده و مظاهر بالاپور به عنوان سه نفر علی‌البدل انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: انتخابات با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط و همچنین ناظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با سلامت کامل و بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ضمن تشکر از حضور کلیه هیئات مذهبی که با حضور حداکثری حماسه دیگری خلق کردند خاطرنشان کرد: این انتخابات با هدف برنامه ریزی صحیح برای حضور گسترده هیأت‌های مذهبی در ایام الله‌ها و مناسبت‌های مذهبی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان است و قطعاً انتظار می‌رود با حضور اعضای انتخاب شده، برنامه‌های سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و برنامه‌ها با استقبال خوب مردم شهرستان با همراهی هیأت امنای مساجد و هیأت‌های مذهبی برگزار شود.

خبر/عقیل گنجه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.