×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شهرستان صومعه‌سرا،آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر فرآیند انتخابات را دارا است.

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از امروز آغاز شده است.

فرماندار صومعه‌سرا از عوامل مشارکت عمومی بالا در انتخابات 1400 را، نشاط سیاسی و اجتماعی و امید افزایی در جامعه دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار، عزت نظام و سند افتخار بین المللی است گفت: شهرستان صومعه‌سرا، آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر فرآیند انتخابات را دارا است.

سیدمحمدی با بیان اینکه همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم تلاش کنیم تصریح کرد: همه اجزاء و ارکان برگزاری انتخابات شهرستان در کنار یکدیگر آماده برگزاری یک انتخابات شفاف و با شکوه هستند.

فرماندار صومعه‌سرا بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح امروز(دوشنبه، ۱۶ فروردین) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه(۲۲ فروردین ) ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان به چهار صورت از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) انجام می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.