×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
صومعه سرا قطب تولیدات کشاورزی کشور

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، محمد علی اکبری در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه کشاورزی در شهرستان یک مبحث مهم اقتصادی لست اظهار کرد: صومعه سرا با دارا بودن 30 هزار بهره بردار کشاورزی از قطب های کشاورزی استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان در تولید مرغ گوشتی رتبه نخست استان و رتبه دوم کشور را دارا است افزود: 220 واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان فعالیت می کنند.
مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت: این شهرستان در تولید صنوبر رتبه اول استان و کشور؛ در تولید برنج مقام دوم استان؛ در تولید ماهیان گرم آبی و سرد آبی رتبه دوم استان و در تولید کرم ابریشم رتبه سوم استان را دارد.
اکبری با بیان اینکه این تولیدات جایگاه کشاورزی شهرستان را در سطح استان ک کشور برجسته می کند تصریح کرد: صومعه‌سرا در زمینه تولیدات کشاورزی با استان های مختلف مقایسه می شود.
وی خاطرنشان کرد : در این شهرستان به صورت سالانه 157 هزار تن شلتوک برنج، 58 هزار تن گوشت مرغ، 6.8 هزار تن محصولات باغی، 890 تن گوشت قرمز، 1.5تن شیر، 4 تن عسل ، 130 تن گوشت ماهیان گرم آبی و 255 تن گوشت ماهیان سردآبی تولید می شود.
مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا با بیان اینکه سال گذشته 7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های آبی خاکی داشتیم بیان کرد: لایروبی آب بندان ها و انهار و ایجاد ایستگاه های پمپاژ و چاه های آب باید با این اعتبار انجام می شد.

  1. ناظم عبدالهی

    باسلام، آقای اکبری چرا غلو می کنید. شهرستان صومعه سرا ععدی نیست. شما با این حرفهای فریبنده می خواهید اسم صومعه سرای کوچک را بر سر زبانها بیندازید. در کل استان بگردید متوجه می شوید قیمت زمین، خانه، و آپارتمان صومعه سرا نسبت به همه شهرهای گیلان، بسیار پایین است و فقط با شهر لوشان برابری می کند!! بعد شما دارید از این شهر درجه پایین تعریف و تمجید می کنید.!!! مردم خودشان تشخیص می دهند آقای محترم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.