×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ضرورت الگوسازی برای جوانان با استفاده از شهدای مدافع حرم

سردار الله نور نوراللهی در اولین سالگرد پاسدار شهید مدافع حرم «محمد اتابه» که بعدازظهر پنج شنبه در مسجد جامع گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک هزار شهید مدافع حرم در این سال ها تقدیم حرم آل الله شده است.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم در دفاع از مظلومان جان خود را فدا کرده اند، افزود: مقام معظم رهبری شهدا را مظهر قدرت نظام مقدس اسلامی ایران توصیف کرده اند.

مشاور فرماندهی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم نشان می دهد که ملت ایران این امر را به درستی درک کرده است، گفت: امروز و باتوجه به شرایط یکی از مهم ترین وظایف ما انتقال پیام شهادت و رشادت های رزمندگان به نسل جوان جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس همانند گنجینه ای عظیم بوده که هنوز بخشی اعظمی از آن بیان نشده است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای بیان این گنجینه عظیم است.

سردار نوراللهی با اشاره به اینکه مدافعان حرم و شهدای مدافع از همان جنس رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند که خرمشهر را آزاد کردند، تصریح کرد: به فرموده فرمانده کل قوا جهاد هنوز ادامه دارد و تفاوتی نمی کند که این دشمن ترامپ رئیس جمهوری آمریکا باشد یا گروه های تروریستی و تکفیری.

وی به پیشرفت های نظام مقدس اسلامی در همه زمینه ها به ویژه نظامی و موشکی اشاره کرد و گفت: امروز نظام مقدس اسلامی چهارمین قدرت موشکی جهان محسوب می شود که توسط جوانان متهعد و متخصص ساخته شده است.

مشاور فرماندهی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه توان نظامی و تکنولوژی و فناروی ایران در حدی است که می تواند هواپیمایی بدون سرنشین آمریکا را بدون کوچک ترین آسیبی بر روی زمین بنشاند، ادامه داد: این اقدام ایران برای امریکا به حدی شوک آور بود که تا ۷۲ ساعت این عمل را انکار می کردند.

وی با اشاره به اینکه قدرت تکنولوژی ایران به حدی است که توانایی انبوسازی موشک های پیشرفت و سلاح های پدافند هوایی را به دست آورده است، گفت: این قدرت به جای رسید که وزیر دفاع آمریکا قدرت موشکی ایران را به عنوان تهدید جهانی قلمداد می کنیم.

ضرورت الگوسازی برای جوانان با استفاده از شهدای مدافع حرم

نوراللهی با بیان اینکه این فرد در ادامه صحبت های خود ۵۰ پایگاه آمریکا و متحدانش آماج موشک های ایرانی از ۱۱۰ سکوی عملیاتی آماده شلیک برشمرد و ادامه داد: وقتی که ۵۰ پایگاه این کشورها در مقابل برد موشک های ایران هستند این کشورها حق دارند که از توانا موشکی ایران در هراس باشند.

وی به سخنان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اینکه آمریکا این نهاد را دار لیست گروه های تروریستی قرار داده اشاره کرد و یادآورشد: فرمانده سپاه گفتند آمریکا باید فکری برای پایگاه های خود در شعاع دو هزار کیلومتر ایرانی کند زیرا سپاه نیز ارتش آمریکا را هم ردیف با داعش و گروه های تکفیری اعلام می کنیم.

مشاور فرماندهی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) عامل پیشبرنده و قدرت ایران اسلامی را تفکر و روحیه جهادی، انسجام و اتحاد ملی و برخورداری رهبری آگاه و دانا اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تربیت افرادی همانند شهدای مدافع حرم و الگو قرار دادن این افراد در جامعه سبب می شود که هیچ گاه احساس «ما نمی توانیم» در نه مسئولان و نه در مردم شکل نگیرد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که از مرگ هراسی نداشته و جهاد را به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی می دانیم موفق و پیروز می شویم.

نوراللهی با اشاره به استقرار ۸۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در ۱۵۱ کشور جهان، اظهار کرد: ایران در حالی است که آمریکا ایران را به مداخله در امور کشورهای منطقه متهم می کند.

وی افزود:  اگر مدافعان حرمی همانند «محمد اتابه» برای مقابله با گروه های تروریستی به سوریه نمی رفتند و به شهادت نمی رسیدند باید امروز داعش با شعارهای که داشت در کجا بود و چه شرایطی را به وجود می آورد.

مشاور فرماندهی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز نیاز به الگوسازی برای جوانان جامعه داریم، افزود: امروز در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی با حربه های مختلف است./مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.