×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
ضرورت برنامه‌ریزی درست برای اوقات فراغت جوانان

مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا پیش از ظهر امروز(31خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد، تعطیلات تابستانه را برای قشر جوان که دارای پویایی و نشاط هستند یک فرصت دانست و اظهار کرد: باید برای تخلیه درست انرژی جوانان برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید کمبود منابع و محدودیت‌ها سبب نرسیدن به هدف شود، افزود: باید مسئولان در کنار کلاس‌های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی و.. برگزار می‌کنند، از لحاظ معنوی و فرهنگی برای افکار جوانان ودانش اموزان که آینده سازان این کشور هستند، برنامه ریزی درستی کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تعیین شرایط و شاخص مناسب برای تقویت تفکرات و اندیشه‌های دینی جوانان حائز اهمیت است، گفت: اگر جایی فضایی برای اوقات فراغت جوانان فراهم کردیم ولی نتوانستیم درست و هدفمند از آن استفاده کنیم قطعا دچار خسران شده ایم.

فتح اللهی با بیان اینکه باید بازخورد برنامه‌های پیش بینی شده برای طرح اوقات فراغت جوانان در جامعه دیده شود، تصریح کرد: ایجاد تلنگر و شکل دادن به شخصیت مخاطب جوان باید در میان برنامه های اوقات فراغت خود را نشان دهد.

وی، برخی از مشکلات جامعه مانند اقتصاد را در گرو فرهنگ جامع دانست و خاطرنشان کرد: نمی توان بدون مشارکت تک تک افراد جامعه به اقتصادی پویا و با ثبات دست یافت.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.