×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
طرح صیانت از فضای مجازی باید علنی و کارشناسانه در صحن مجلس بررسی شود

سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از ابتدای بررسی طرح صیانت از فضای مجازی از مخالفان بررسی و دادن اختیار به کمیسیون ویژه طرح صیانت یا به اصطلاح اصل هشتاد و پنجی شدن آن بوده ام و با توجه به حساسیت این موضوع و ارتباط مستقیم آن با کسب و کار مردم و همچنین در راستای مطالبات افکار عمومی خواهان بازگشت این طرح به صحن علنی مجلس هستم.

وی افزود: این طرح در حال حاضر به امضای 62 نفر از نمایندگان رسیده است که بنده به همراه نماینده مردم رودبار از امضاکنندگان گیلانی بازگشت طرح به صحن علنی مجلس می‌باشیم و امیدواریم سایر نمایندگان گیلان نیز این طرح را به امضا برسانند.

دلخوش ادامه داد: اینکه نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره طرح صیانت از فضای مجازی به صورت شفاف و علنی اعلام کنند باعث جلب اعتماد افکار عمومی به مجلس یازدهم شده و دریچه‌ای را برای شنیدن نظرات کارشناسانه‌ ی متخصصان و صاحب نظران درباره این طرح باز میکند تا مجلس بتواند تخصصی تر و دقیق تر و با اطلاعات کامل تر به بررسی راهکارهای سامان دادن به فضای مجازی بپردازد.

دلخوش ضمنا افزود: در ادامه بررسی اصلاح بودجه 1401، مجلس به جهت حمایت از مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه با حذف ارز ترجیحی به دلیل جلوگیری از بروز تورم و افزایش قیمت کالاهای اساسی مخالف کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.