×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
عدم داشتن زیرساخت های مناسب در گیلان سبب از دست دادن موقعیت های طلایی

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، عبدالغفار شجاع امروز در جلسه هن اندیشی اجرای طرح 2020 در صومعه سرا با بیان اینکه صومعه سرا دارای پتانسیل های بالایی است، اظهار کرد: صومعه سرا دارای تالاب بسیاری زیبا به عنوان یکی از جاذبه ها است.

مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه پایین رفتن آب دریا بر تالاب نیز اثرگذار بوده است، افزود: مدیریت در تالاب بسیار ضعیف است؛ تالاب ثروت ملت ایران است و تنها به گیلان، انزلی و صومعه سرا تعلق ندارد.

شجاع با بیان اینکه ابریشم و توتون از ظرفیتهای صومعه سرا است، خاطرنشان کرد: گیلان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است.اما دارای اثر ثبت جهانی نیست.

وی با بیان اینکه جنگل های هیرکانی تنها ثبت جهانی شده است، گفت: در صومعه سرا استعداهای بسیاری در حوزه زراعت، نیشکر و…وجود دارد.ما موقعیت خوب طلایی را به دلیل عدم داشتن زیرساختهای خوب به گیلان از دست داده ایم.

شجاع به موضوع خرید اراضی زراعی کشاورزان اشاره کرد و گفت: طرح 2020این امکان را می دهد به عنوان یک کار سرمایه گذاری مکان یابی و نقطه یابی کنیم که در کجا چه نوع پروژه گردشگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انسجام مردمی باید وجود داشته باشد، ادامه داد: طرح گردشگری 2020استفاده از توانمندی ها با استفاده از آمایش سرزمینی است.باید بتوانیم با برنامه ریزی درست ظرفیتهای شهرستان را شناسایی کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.