×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
غریبه آشنا

صبح زود بود از جایم برخاستم،ناخداگاه به سمت تلویزیون رفتم! وقتی صفحه تلویزیون روشن شد در تمام شبکه ها یک تیتر،تیتر اخبار آن روز شده بود راجب چه کسی سخن میگفتند؟!
تا آن روز از ایشان هیچ چیزی نمیدانستم نه نامش، نه کارش، حتی تا آن روز از وجود چنین مرد بزرگی در سرزمینم ناآگاه بودم؛ به یکباره غم اندوهگینی در سینه ام لانه کرده؛ به راستی او کیست؟!مگر چه کرده است ک برایش اینگونه غلغله کرده اند! که حتی شبکه های کودک نیز از او سخن می گویند؟
وااای خدای من این چه حس غریبی است ک در دل من لانه کرده است،گویا این غریبه آشنارا می شناخته ام؛ باید جست، تمام شبکه های مجازی را بالا و پایین کردم:《سردار حاج قاسم سلیمانی》چهره دلنشین و مهربان ایشان گویی با من سخن می گفت از داستان رشادت ها،نبرد ها، حماسه ها و طوفان هایی که درمیدان مبارزه به پا کرده بود؛آن چهره پور نور و با ابوهت آشوبی در دلم به پا کرده است.
آنجا بود که فهمیدم چه بزرگواری را از دست داده ایم زمانی به عظمت ایشان پی بردم که دیدم تمام ایران با آن عظمت و وسعطش به پا خاسته ودر کوچه به کوچه و خیابان به خیابان به سوگ این مرد بزرگ ایستاده اند.
آنگاه به مهپی بردم که اشک کودکان سرزمینم را جاری بر گونه هایشان برای حاج قاسم دیدم
زمانی به مردانگی واقتدار حاج قاسم پی بردم که فهمیدم او در میان داعشیان به نماز ایستاده،زمانی به سلحشوری ایشان پی بردم که ماجرای قتل ایشان را شنیدم ماجرای دست جدا شده ایشان را.
وای بر من که چنان گوهر تابناکی را دیر شناختم،افسوس زمانی به وجود این گوهر پی بردم که دیگر روشنایی نداشت، اما نه!!این افکار دشمنان است
آن مضدوران در خیال خود حاج قاسم را از ما گرفته اند اما بی خبر از آنکه با گرفتن یک حاج قاسم از ما، صد ها حاج فاسمِ درون مارا بیدار کردند، آنها حاج قاسم را از ما گرفتند،!اما با یادو خاطرهایش که خون تک تک ایرانی ها را میجوشاند و ازهر ایرانی یک حاج قاسم سلیمانی می سازد چه می کنند؟!!
تورا سردار دلها می خوانند به راستی که سردار دلها شده ای، در این روز ها همه برای تو می گِریند، همه چشم ها تو را می جویند؛ افتخار میکنم که دختر این سرزمینم، دختر سرزمینی که تکیه گاهی همچون کوه و پدری دلسوز همچون تو داشته؛ حاج قاسم دیگر با دلم غریبه نیستی حس میکنم همیشه در گوشه از دلم بودی و اکنون تورا یافته ام.
《نام و نام خانوادگی: مهدیه عزیزی》
《رشته و پایه تحصیلی: رشته تجربی پایه دهم》

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.