×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
فرهنگیان تاثیر بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: معلمان در راستای رشد و تعالی انسان قدم بر می‌دارند و عرصه شکوفایی را رقم می‌زنند.

فرماندار صومعه‌سرا افزود: با توجه به بیماری کرونا و زحمات و مشکلاتی که وجود دارد فرهنگیان در ادامه مسیر همچنان استوار ماندند و علی‌رغم کاستی‌ها، چرخ آموزش را به حرکت در آوردند و نگذاشتند در آموزش، تعلیم وتربیت وقفه‌ای ایجاد شود.

وی با اشاره به انتخابات 1400 گفت: کشور ما در شرایط خاصی وجود دارد و امروز بسیاری از کسانی که انسجام و ملت ایران را نمی‌خواهند ببینند، به اشکال مختلف تلاش دارند در مسیر رشد این ملت چوب لای چرخ بگذارند.

سیدمحمدی با بیان اینکه امروز دنیا بر روی مردم ایران زوم کرده تا نظاره‌گر انتخابات و میزان حضور مردم پای صندوق‌های رای باشد تصریح کرد: در عرصه جهانی، بستر مشارکت و حضور مردم در انتخابات مهم است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه همه تلاشمان این است بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنیم و در این مسیر از همه امکانات استفاده خواهیم کرد بیان کرد: در این راستا انتظار داریم قشر فرهنگیان که همیشه قشر پیشرو و تاثیرگذار جامعه بودند در انتخابات هم همراه ما باشند.

وی با بیان اینکه حضور فرهنگیان در عرصه‌های مختلف در فراخوانی مردم و برای حضور حداکثری مردم و در اجرای انتخابات برایمان تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: در راستای عشق و علاقه به ملت و کشورمان و تثبیت جایگاه ایران در عرصه بین المللی باید در این حرکت ملی حضور گسترده داشته باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.