×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
فعالیت بیش از 40 هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور

حجت الاسلام راشدی نوری گفت: در بیش از 900 نقطه از کشور نماز جمعه اقامه می شود که بیش از 40 هزار نفر در ستادهای نماز جمعه فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه سرا که به مناسبت پنجم مرداد چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی احیای سنت های مغول مانده است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد، افزود: نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی برگزار شد.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا جز نخستین نقاط کشور بود که از همان اوایل نماز جمعه در این شهرستان اقامه شد، گفت: در حال حاضر در 900 نقطه کشور نماز جمعه برپا می شود.

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه بیش از 30 تا 40 هزار نفر در سطح کشور در ستادهای نماز جمعه فعالیت دارند، تصریح کرد: در ستاد نماز جمعه شهرستان در صدیم تا از هر قشر، گروه، صنف و … عضو داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال از افرادی که تمایل همکاری با نهاد امام جمعه را دارند، خاطرنشان کرد: طی یازده ماه حضور در این شهرستان با نهادها، گروه ها، تشکل ها، انجمن ها، هیئت های مذهبی، موسسات و … دیدار داشته ام.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه بلندگویی برای بیان مشکلات مردم است.

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه همزمان با چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه ویژه برنامه هایی برگزار می شود، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری جلسه شورای اداری، برپایی نمایشگاه عکس و تجلیل از فعالانه عرصه نهاد نماز جمعه از جمله برنامه های ما است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.