×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
فعالیت 12 هزار گروه جهادی جغرافیا محور در کشور / گیلان پیشرو در محرومیت زدایی

محمد زهرایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی صومعه‌سرا در گفتگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوزاظهار کرد: در کشور 13 هزار گروه جهادی خدمت رسان محله محور داریم که این گروه ها در محل خودشان به فعالیت می پردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار گروه جهادی جغرافیا محور در اقشار 22 گانه کشور فعالت می کنند، افزود: در برنامه های افق 10 ساله بسیج گسترش گروه های جهادی که مقام معظمر هبری هم بر آن تاکید داشتند لحاظ گردیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج سازندگی متولی محرومیت زدایی نیست بلکه کمک کار دولت در اجرای پروژه های کوچک و زودبازده است، گفت: در کمک‌های ما مشارکت مردمی وجود دارد و در آن از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین استفاده می‌شود.

زهرایی با بیان اینکه بیشتر بر روی پروژه هایی کار می کنیم که در روستاها و حاشیه شهرها از دغدغه های مردم است، تصریح کرد: منزلت افزایی که پروژه‌های محرومیت زدایی دارد بیشتر برای همین پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی قرار است اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به اجرای طرح 40 هزار پروژه کوچک و زود بازده، طرح بزرگ خدمت‌رسانی همزمان در کشور، خاطرنشان کرد: از این میزان یک هزار و 400 پروژه مختص به گیلان است که تا کنون یک هزار پروژه خانه محروم به بهره‌برداری رسیده و بیش از 120 پروژه در دست اجراست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه از 13 بهمن سال گذشته تا کنون 27 هزار پروژه در سطح کشور پیشرفت فیزکی دارد و هزار پروژه تا کنون در کردستان، خراسان جنوبی و همدان با حضور سردار سلامی و سردار سلیمانی افتتاح شده است، اظهار کرد: کار افتتاح 10 هزار پروژه در دو ماه آینده به اتمام می رسد و 13 هزار پروژه دیگر، بخشی از آن در حال آغاز شدن و در آینده به بهره برداری می‌رسد.

زهرایی با بیان اینکه استان گیلان جز استان‌های موفق در پروژه‌های محرومیت‌زدایی است، افزود: در گیلان یک هزار پروژه خانه محروم تا کنون به بهره‌برداری رسیده همچنین ساخت 100 واحد مسکن حادثه دیده سیل را در استان گلستان بر عهده گرفته است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.