×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
قدر، شبی که مقدرات انسان‌ها رقم خواهد خورد

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر، حجت الاسلام اسماعیل صدیقی در مراسم شب قدر در جوار مزار شهدای گمنام اظهار کرد: شب لیله القدر از شب های با عظمت است.

وی با بیان اینکه اولین سالگرد ارتحال آیت الله یکتا، اولین امام جمعه صومعه سرا مقارن با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان شده است، افزود: مرحوم آیت الله یکتا روحیه انقلابی داشت و از قبل انقلاب در شهرستان صومعه سرا زبانزد  بود.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه آیت الله یکتا بر پیکر تمامی شهدای شهرستان صومعه سرا نماز خوانده است، گفت: امشب ،شب شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی است که این شهید بزرگوار به سیدالشهدای انقلاب اسلامی لقب گرفته است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه امشب در جوار شهدای نامدار شهرستان مراسم لیله القدر را برگزار کرده ایم، تصریح کرد: همه مساجد برنامه های خود را برگزار کرده اند و فقط به رسم سال گذشته نهاد ستاد نماز جمعه در این مکان مراسم دومین شب قدر را برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ایکاش مزار شهدای گمنام در بازارها و جلوی درب ادارات بود تا همه کسانی که در رفت و آمدند بدانند آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه همه ما باید دلباخته شهدا باشیم، اظهار کرد: امشب افتخار ما این است که در جوار شهدای گمنام توفیق حضور پیدا کرده ایم.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: شهدا کسانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جانشان را در کف دست گرفتند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع نمودند.

وی با بیان اینکه امام درس بزرگ همراه با شهدا را به ما آموخته است، گفت: مقام معظم رهبری کشتیبان این نظام هستند و ما در زیر لوای حکومت وی زندگی می کنیم تا کشتی انقلاب به دست صاحب اصلیش برسانیم.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه در شب قدر مقدرات ما به دست خداوند رقم می خورد،تصریح کرد: به یقین سربلندی اسلام و مسلیمن و نابودی و سرافکندگی دشمنان بشریت و اسلام از جمله خواسته های بندگان مومن از خداوند است.

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: در شب قدر که شب توبه است همه باید ازین فرصت استفاده کنند زیرا خداوند توبه بندگان را قبول می کند و قلم عفو بر جرایدمان خواهد کشید.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.