×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
قطع ارتباط مخابراتی 27 روستا در صومعه سرا

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز چهارمین نشست هم اندیشی اصحاب و بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا با فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید جلال سید محمدی در این نشست صمیمی با تشکر از تمام تلاش هایی که اصحاب بسیج رسانه در شهرستان میکشند اظهار کرد: زمانی که مشکلات متعددی وجود دارد خبرنگاران به نوعی رصد و آن را به مسئولان اطلاع رسانی می کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به سوالات خبرنگاران در زمینه خیابان المهدی و مطهری این شهرستان افزود: موضوع آبفای کوچه المهدی مربوط به حوزه شهری و مدیریت شهری است که باید اقداماتی در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: در زمینه آبفا با حضور نماینده شهرستان و رئیس آبفا شهرستان تصمیماتی در فرمانداری اخذ و جلساتی با شورای شهر و شهردار در حوزه شهری برگزار شده است.

سیدمحمدی با بیان اینکه مشکل اصلی آبفا در کوچه المهدی حجم لوله گذاری است که باید در آنجا انجام شود و به اعتبارات برمیگردد گفت: تخصیص اعتباراتی که برای این پروژه در نظر گرفته شده هنوز ابلاغ نشده است و ما اقدامات لازم در حوزه شهرستان را انجام داده ایم و تخصیص اعتبار به درآمد عمومی کشور ریط دارد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰ درصد اعتبارات شهرستان تخصیص پیدا کرد بیان کرد : دو خانه تخریبی که محل جمع شدن معتادان در خیابان مطهری است به عنوان یکی از مناطق پرخطر نامیده می‌شود و باید اهالی آنجا یک استشهادیه تهیه و فرمانداری شهرداری ارائه دهند.

وی بیان داشت : نگرانی مردم از تجمع معتادین است در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان این موضوع اعلام می‌شود تا نسبت به پاکسازی آنجا عمل کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه راه‌های روستایی عمدتاً دارای مشکل هستند تصریح کرد : ۳۷ کیلومتر راه روستایی فقط در حوزه راهداری تحت طرح ابرار آماده قیر ریختن است اما قیر نداریم.

سید محمدی با بیان اینکه چالش راه های یک اپیدمی است خاطر نشان کرد :صومعه‌سرا ۶۷ و نیم درصد برخورداری از آسفالت را دارد و دومی شهرستان استان از نظر جاده‌های بین روستایی است.
وی با بیان اینکه ۲۷ روستا در شهرستان ارتباط مخابراتی آنها قطع است افزود: علت اصلی این قطعی ارتباطات به دزدی های متداول سیم های تلفن بر می گردد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیر کل و رئیس اداره مخابرات بارها گفته اند که با این وضعیت خرید دوباره سیم سخت است و تصمیم بر آن شد به صورت زیرزمینی سیم های تلفن برده شود تصریح کرد :باید در ۱۴ نقطه شهرستان دکل نصب گردد.

وی اظهار کرد برای نصب این دکل ها هم مشکل داریم زیرا هر جا می‌خواهیم دکل نصب شود طوماری نوشته شده و توسط مردم به فرمانداری ارائه می‌شود که باید از نصب بک اند در این مکان خودداری شود.

سید محمدی خاطر نشان کرد همین چالش‌ها و تعارضات بین روستاییان باعث شده نتواند در جاهایی که نیاز است کل نصب شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.