×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
قول می دهیم که مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم

فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سر در جلسه جمع بندی مشکلات ضیابر که در پایان برنامه حضور یکروزه ایشان در این دهستان و در مسجد جامع برگزار شد با اشاره به شعار سال ۹۷ بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید برای تحقق آن گفت؛ باید با همکاری و همدلی شرایط و بستر را برای توسعه همه جانبه و تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” فراهم کنیم.

وی افزود؛ شعار امسال تنها برای عموم مردم نیست بلکه به مسئولین نیز باز میگردد و باید با کمک هم ضمن حمایت از کالای ایرانی چه با حمایت دولت از تولید کننده چه حمایت مردم با خرید کالای ایرانی بتوانیم اشتغال و رونق اقتصادی هرچه بیشتر را فراهم آوریم.

فتح اللهی به فرصت خوب بوم گردی در شهرستان صومعه سرا و بویژه درضیابر اشاره کرد و تصریح نمود؛ ضیابر که منطقه ای سرسبز و مذهبی است و هزاران نفر بخاطر آیین و مراسمات مذهبی به این منطقه می آیند میتوانند بستر حضور مسافرین وگردشگران را بخوبی فراهم کنند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه همه باهم و به کمک هم باید در دست یابی به اهداف مقدس نظام اسلامی ایران به پیش رویم بیان داشت؛ گیلان بهترین و خوش آب وهواترین منطقه ایران است که ما امانت دار این نعمت بزرگ الهی هستیم و با کمی همت میتوانیم با رونق صنعت گردشگری و کشاورزی ؛ مشکلات اقتصادی ، اشتغال و …شهرستان و استان را بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه اگر ما الگوی خوبی باشیم دیگران نیز به رفتار ما احترام می گذارند خاطر نشان کرد؛ مثلا رها کردن زباله در خیابان و حاشیه جاده و زشت کردن چهره شهر که به محیط زیست و سلامتی ما نیز آسیب میرساند و با شعائر دینی و اسلامی ما نیز منافات دارد اگر از ما سر بزند، مسافرین نیز اینکار را انجام خواهند داد که نتایج تاسف باری بدنبال دارد.

فتح اللهی به مشکلات دهستان اشاره کرد و افزود: قطعا ما نمیتوانیم در مدت کوتاه مشکلات را به صفر برسانیم ولی قول می دهیم که مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

وی ادامه داد ؛تیم متشکله مدیران شهرستان با همت و تلاش نماینده ساعی صومعه سرا و درکنار آن نگاه تیز بین و فعالیتهای خوب اصحاب رسانه، اتفاقات خوبی را در شهرستان صومعه سرا رقم زده و برکات فراوانی بدنبال داسته است.

فتح اللهی با بیان اینکه دهستانهای ما ظرفیتهای خیلی زیادی دارند که میتوانند در توسعه شهرستان نقش بسزایی ایفا کنند عنوان نمود: در بحث آب کشاورزی هر سال روند نزولی بارش و کمبود آب را داریم و باید با مدیریت صحیح این بحران را پشت سر بگذاریم. ما باید با احیای آب بندانها نیاز خود را به آب سد منجیل به حداقل برسانیم و آب کشاورزی شهرستان را از این طریق تامین نماییم.

وی در ادامه لایروبی رودخانه ها را یکی از اقدامات جالب انجام شده در شهرستان صومعه سرا دانست که پیگیریهای دکتر دلخوش در این زمینه نقش آفرین بوده است.

فرماندار صومعه سرا همچنین از برگزاری جلسه دیگری در فرمانداری برای احصاء و جمع بندی نهایی مشکلات در جهت طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان خبر داد.

گفتنی است مشکلات آب شرب روستایی ، بازنگری طرح هادی ، آسفالت معابر، ضعف برق، فقدان خودروی آتش نشانی و حریم خط اصلی انتقال گاز از مهمترین مشکلات دهستان ضیابر و روستاهای همجوار آن بود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.