×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
لزوم بازسازی ورزشگاه عضدی در قالب یک ورزشگاه مسقفِ مدرن هشت هزار نفره

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز از رشت، سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه شورای با اشاره به پرداخت های ورزشی شورای اسلامی شهر گفت: در بودجه سال جاری رقمی معادل چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان برای حمایت از تیم های ورزشی دیده شده است.

 

وی افزود: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا حامی ورزش که در حقیقت بخشی از جریان نشاط بخشی جامعه است باشد اما علی رغم چنین خرج هایی که طی هر دوره شورا و برای مثال در شورای ششم از ۲۰۰ میلیارد ریال فراتر خواهد رفت باز هم در میزبانی رویدادهای ورزشی و در امر زیرساخت‌ها با نقصها و کاستی هایی روبرو هستیم که بر خلاف هویت شهر تصویر آن را مندرس و فرتوت ساخته است.

 

رئیس کمیسیون توسعه پایدار گفت: چگونه است با حمایت های مالی متعدد هنوز هم دو ورزشگاه اصلی شهر از داشتن بدیهیات و ارایه ابتدایی ترین خدمات محروم است.

رضویان با بیان اینکه ما شان شهروند رشت و آنان که به تماشای مسابقات می روند را بیش از این می‌دانیم  که بر سکوی سیمانی و یا صندلی های شکسته نشسته و زیر بارش باران و یا  در آفتاب سوزان از تیم خود حمایت کند تصریح کرد: یک بار برای همیشه در این باره تصمیمی متفاوت بگیریم و برای رشت ارزش افزوده ایجاد کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد میکنم طی جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نیز مدیران دو باشگاه سپیدرود و داماش  تمهیدی اتخاذ کنیم تا با رفع نقایص نسبت بازسازی ورزشگاه عضدی در قالب یک ورزشگاه مسقفِ مدرن هشت هزار نفره اقدام لازم و متناسب با نام رشت انجام  پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.