×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم راه اندازی نهضت مهارت آموزی در جامعه

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، اسفندیار ضیایی در آیین افتتاح پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک جام ابریشم گیلان که به میزبانی شهرستان صومعه سرا بود در سالن فارابی این شهرستان اظهار کرد: رباتیک علمی نوپاست که جوانان و نوجوانان در راستای شکوفایی استعدادهایشان در زمینه های مختلف علمی هستند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و باید به آنها اعتماد کردو جای مباهات دارد که اکثر خانواده برای ایندگان کشور سرمایه گذاری می کنندافزود: نهضت مهارت آموزی را باید در جامعه راه اندازی کنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان کشورمان خود را به سلاح علم و ایمان تجهیز کرده اند، گفت: اوایل انقلاب به جوانان اعتماد کردیم و آنها با لباس رزم در جبهه حاضر شدند و پیروزی به دست آوردند و امروز در لباس مدیریت برای کشور فعالیت می کنند.

ضیایی با بیان اینکه هرجا جوانان حضور داشتند ما حرفی برای گفتن داشته ایم، تصریح کرد: یکی از اهداف کانون پرورش فکری و نوجوانان این است که در راستای نیاز جامعه امروزی قدم بردارد و یکی از این نیازها این است که با علم روز حرکت کنیم.

 

وی از افتتاح مرکز تخصصی علوم و فنون در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرکز به همه کودکان خدمات علمی پژوهشی و آموزشی و هنری و.. ارائه می دهیم.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.