×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ما بر این اعتقاد هستیم که مشکلات باید از جلوی پای ملت برداشته شود

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست با مردم و مسئولان که در تالار ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: صومعه‌سرا شهر علم و ادب است و مردمانش همیشه در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش فرهنگی حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در اطلاع رسانی به مردم دارند، افزود: تا کنون در این یکسال و نیم جلسات متعددی با اقشار مختلف مردم در صومعه‌سرا برگزار کرده‌ایم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرف یک سال و نیم گذشته از نظر پروژه‌های عمرانی از کشور جلو افتاده‌ایم، گفت: علی رغم همه شیطنت‌ها و ممانعت‌هایی که وجود دارد، کارهای زیادی صورت گرفته است.

دلخوش با اشاره اینکه بیش از 70درصد مشکلات عمرانی این شهرستان در یک سال و نیم حل شده است، تصریح کرد: 25 درصد مشکلات باقی مانده شهرستان  مرحله به مرحله حل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان کسی که در جایگاه قانون گذاری است، پیگیر خیلی از کارها و برنامه هستیم، خاطرنشان کرد: ما بر این اعتقاد هستیم که مشکلات باید از جلوی پای ملت برداشته شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسفالت 32 روستا این شهرستان باقی مانده است که در تلاشیم آن روستاها هم تکمیل شود، اظهار کرد: پروژه‌های ملی باید انجام شود که ساماندهی رودخانه‌ها، پروژه راه‌های اصلی، سد لاستیکی و .. در این شهرستان در حال اجرا است.

دلخوش با اشاره به بیکاری و عدم اشتغال جوانان، افزود: در کشور و مجلس پیگیر اشتغال برای جوانان هستیم و در مرکز پژوهش‌ها به دنبال آن هستیم که بسیج اشتغال را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه اشتغال معضل کشور است، گفت: در برخی از بخش‌های مدیریتی در کشور ضعف داریم و مدیری که نتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد باید پستش را رها کند و در مقابل، مردم هم باید از مدیران انتظاراتی داشته باشند که در حد توان آنان باشند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر ظرف 15 روز مشکلات منابع طبیعی مردم حل نشود، رئیس منابع طبیعی باید از این شهرستان برود، تصریح کرد: در مجلس هم دچار ضعف هستیم زیرا نمایندگانی با خرید و فروش به مجلس راه پیدا کرده‌اند که هنوز لوایح را نمی‌دانند و نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

دلخوش با اشاره به اینکه وقتی فردی رئیس اداره‌ای می‌شود باید حرمت خود و ارباب رجوع را داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید جنگل‌ها و مراتع را در اختیار جوانان قرار دهیم تا هم سبب اشتغالزایی شود و هم سبب سرسبزی کشور شویم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.