×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مسئولان ماسال به افراد بی حجاب خدمات ارائه ندهند

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حامد گیل‌چالانی صبح امروز(دوشنبه(5دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در ماسال برگزار شد اظهار کرد: ما تصمیم گیران اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را مو به مو بررسی و موشکافی کنیم در این‌کشور مشکلی نخواهیم داشت.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه دربحث نفوذ رهبری معظم انقلاب از ابتدای دهه نود فرمودند افزود: متاسفانه در این راستا ما پیگیری هایمان کم بوده و در کاری که به ما محول شده کم کار بوده ایم .

 

وی با بیان اینکه موضوع جلسه امروز جهاد تبیین است اما با یک‌جلسه حل نمی‌شود گفت: جهاد تبیین فقط صحبت کردن نیست، عمل ما هم جهاد تبیین است، عملکرد ما در قبال خانواده های شهدا و مردم جهاد تبیین است.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه باید قبول کنیم در زمینه جهاد تبیین کم کاری کرده ایم تصریح کرد: ما اینقدر در این زمینه کوتاهی کردیم که جوانی تحت تاثیر فضای مجازی به میدان شهر می آید و علیه جمهوری اسلامی نظم‌عمومی را برهم  می‌زند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه تبیین عملی ما کم است خاطرنشان کرد: دشمن ‌که هیچ‌ غلطی نمی‌توانست کند با عادی سازی بی حجابی و هرزگی را رواج دادند.

 

وی با بیان اینکه مطالبات اغتشاشگران اصلا مشخص نبود اظهار کرد: هر اداره ای، مسئولی و بانکی  اگر به افراد بی حجاب خدمات ارائه دهند، بدون تعارف جای آن مسئول در ماسال نیست.

 

گیل چالانی خاطرنشان کرد: این صحنه ها دلهای خانواده شهدا را بدرد می‌آورد، ما انقلاب کردیم و این‌انقلاب انقلاب اسلامیست، باید جلوی بی بند و باری را بگیریم، نه اینکه شاهد رواج آن باشیم.

 

در ادامه مرتضی ترازی با بیان اینکه جذب حداکثری را در بحث جوانان نداشتیم اظهار کرد: ما در بحث جوانان کارهایمان پراکنده و بسیار کم بوده است.

 

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه توصیه رهبری برای بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم بود اما برخی از ما مسئولین حتی آن را نخوانده یا توجه‌نکردیم افزود: اگر درصد سنی نمازگزاران نمازجمعه شهرمان را بررسی کنیم جمعیت جوان بسیار کم است.

 

وی با بیان اینکه باید دلایل اینکه چرا جوانان ما از نظام و انتظام زده هستند را بررسی کرد گفت: دشمن به گونه‌ای کار کرده که در دید جوان نیروی انتظامی را که ضامن امنیت آنها است را بد جلوه می‌دهد.

 

ترازی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی برای همه جوانان ۱۰‌تا ۳۰ سال برنامه دارد اما ما برای جوانان برنامه ای نداریم تصریح کرد: باید در این راستا راهکار ارائه دهیم و تخصصی بررسی کنیم.

 

فرمانده انتظامی ماسال با اشاره به اینکه اینقدر بر روی جوانان ما اثر گذاری قوی توسط دشمن شده است که همان جوان هیجان زده شده و روبروی ما در میدان شهر قرار میگیرد بیان کرد: نیروی انتظامی نیز آمادگی دارد در هر برنامه ای، برنامه خوب و جوان پسند جهاد تبیین کند.

 

وی با بیان اینکه باید ما برای معضلات اجتماعی برنامه داشته باشیم خاطرنشان کرد: ما باید از چند ماه مانده به عید نوروز برنامه ریزی و جوانان را همراه خود کنیم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.