×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مسجد، محور تحولات بسیج/ لزوم احیا صندوق قرض‌الحسنه در مساجد

«محمد عبدالله‌پور» ظهر امروز(دوشنبه،17دی) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: راه پاسداری از انقلاب راهی نیست که با شعار بشود از آن پاسداری کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه باید در هر کسوتی، پاسدار انقلاب اسلامی باشیم، افزود: کسانی که امروز در فضای مجازی برای انقلاب خط و نشان می‌کشند، کسانی هستند که صدای یک گلوله را هم تا کنون نشنیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر ارگانی با مردم باشد موفقیت آن تضمین شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این موضوع پی برده و به همین دلیل در این چهل سال موفق عمل کرده است.

عبدالله‌پور با اشاره به اهمیت مسجد، تصریح کرد: متاسفانه بعد از جنگ، تعللی از سمت ما صورت گرفت و همه کارها و برنامه‌های خود را از مسجد به سوی کانون‌ها و تالارها پیش بردیم. در صورتی که مسجد کانون اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه در مسجد همه اقشار با هر جریان سیاسی حضور دارند و محوریت مسجد با روحانیت است، خاطرنشان کرد: اسلام بدون روحانیت را قبول نداریم و پای آن نمی‌رویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروزه بانک‌ها به پولداران و زالوضفتان وام‌های کلان به صورت خیلی راحت و بدون دغدغه ارائه می‌دهند اما وقتی یک مسجدی و روستایی به بانک برای دریافت وام می‌رود هزارگونه اما و اگر برایش می‌آورند و به دنبال ضامن شهری معتبر هستند، اظهار کرد: اینگونه بانک‌ها به درد مردم مستضعف نمی‌خورد، اگر صندوق‌های قرض‌الحسنه مساجد را احیا کنیم در یک فضای محبت و دوستی می‌توان به جوانان وام ارائه داد تا بتوانند زندگی خود را تشکیل دهند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه روحانی که فقط به فکر نماز خواندن در مسجد باشد و دور کارهای دیگر را خط بکشد، آن مسجد و روحانی لیبرال است، افزود: در برابر شبهاتی که دشمن به روی اذهان جوانان بمباران می‌کنند باید در برابر این جنگ جوانان را به مسجد بکشانیم.

وی با بیان اینکه مسجد محور تحولات بسیج است، گفت: باید همه مسئولان و مردم به مسجد توجه کنند تا مسجد همه مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه را حل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه هیچ چیز محرمانه جز مسائل امنیتی ندارد که از مردم پنهان کند، تصریح کرد: سپاه در کنار ارتش و ناجا و دولت به این کشور خدمت می‌کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه با دستور مقام معظم رهبری وظیفه عمق بخشی داخلی داریم، خاطرنشان کرد: سپاه به همه مشکلات مردم حساس است و کارهایی که در راستای خدمات رسانی به مردم است را از طریق هماهنگی با دولت انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه سپاه‌ در شهرستان مسئله جنگ نرم است، اظهار کرد: قالبا مردم حسی به جنگ نرم ندارند در صورتی که اگر در جنگ نرم تلفاتی دهیم سبب شرمساری ما و اگر در جنگ سخت تلفات دهیم سبب سرافرازی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرمانده سپاه باید توجه ویژه به جوانان داشته باشد، افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال معتادکردن جوانان است و امروزه مادر همه مسائل اجتماعی اعتیاد است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی دو ابزار قدرتمند دشمن در جنگ نرم است، گفت: اگر یکبار دیگر اشتباهی کنیم واقعه عاشورا رخ می‌دهد و ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه در بدنه سپاه جوانگرایی رخ دهد، سید حسن حسینی که از نیروهای دهه ۷۰ محسوب می‌شود را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا منسوب کردیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حسینی هفت بار تا کنون در جبهه مقاومت در قالب مستشاری در سوریه حضور داشته است، خاطرنشان کرد: کیا عاشوری در طول فرماندهی سپاه ناحیه صومعه‌سرا در کار خود موفق ظاهر شد و در راستای پاسداری از انقلاب کارش را درست انجام داد.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.