×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نامزد های انتخاباتی صومعه‌سرا در مراجع استعلام دارای مشکل نبودند

حسین اسماعیل پور در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باید در انتخابات مجلس  شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همه ما ملزم به اجرای دقیق انتخابات بر اساس قانون هستیم، افزود: طرح برنامه در ۴ حوزه انتخابی صومعه‌سرا تا کنون به خوبی پیش رفته است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه فرمانداری برای حزب و جناحی خاص فعالیت نمی‌کند، گفت: هیئت اجرایی صومعه‌سرا کاملا شهرستانی بود که در راستای تایید صلاحیت کاندیداها کاملا خوب عمل کرده است.

اسماعیل پور با بیان اینکه فتنه ها از دروغ هایی که به مردم گفته می شود به وجود می آید، تصریح کرد: هیچ یک از کاندیداهای صومعه‌سرا در مراجع استعلام دارای مشکل نبوده و همه دارای صلاحیت می باشند.

وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی صومعه سرا فله‌ای تایید صلاحیت نشدند، خاطرنشان کرد: مراجع استعلام چهارگانه متشکل از نیروی انتظامی، دادگستری، ثبت احوال و وزارت اطلاعات است که در مورد همه کاندیداها از این چهار مرجع استعلام شده است.

صومعه سرا دارای ۳۲ نقطه حادثه خیز است

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ۳۲ نقطه در شهرستان به عنوان نقاط حادثه خیز مشخص شده اند، اظهار کرد: بعد از مشخص شدن این نقاط در صدد اصلاح آن بر آمدیم که مجوز آن از طریق رئیس دادگستری و دادستان شهرستان داده شد.

اسماعیل پور با بیان اینکه تعدادی از مسئولان طی معامله ای با برخی کاندیداها سبب تحریک مردم شدند و جلوی اصلاح این نقاط را گرفتند، افزود: بازی های سیاسی اگر در صومعه سرا جواب می داد تا کنون این شهرستان به گلستان تبدیل شده بود.

وی گفت: با توجه به این همه بازی‌های سیاسی در شهرستان، هنوز هم ۴۷ روستا فاقد آب آشامیدنی سالم و دارای مقام سوم بی‌سوادی استان است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه از جلسات بعد هر تریبونی به من داده شود چهره برخی از مسئولان افشا می شود، تصریح کرد: روستای سیاه درویشان با کمترین بارندگی به زیر آب می رود ولی با وجود اینکه یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان برای آب منطقه‌ای واریزشده است، رودخانه را نیمه کاره رها کرده اند.

اسماعیل پور با بیان اینکه در این جلسه اعلام می‌کنم مسئولیت این کار بر عهده من نیست و همه سازمان‌هایی که در این جریان دخیلند مسئولند، خاطرنشان کرد:  متاسفانه این مسئولان بی‌شرمانه پشت سر برخی از سازمان‌ها و نهادهای اطلاعاتی پنهان می‌شوند.


منبع:واران نیوز

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.