×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «محمد اتابه» در گوراب زرمیخ برگزار می‌شود

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز (19 مهر) در جلسه برنامه‌ریزی نخستین یادوراه شهید محمد اتابه، اظهار داشت: سال گذشته تشییع و تدفین شهید مدافع حرم صومعه‌سرا شهید محمد اتابه با شکوه خاصی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم افزایی و اطلاع‌رسانی مسئولان از این مراسم خوب صورت گرفته بود، افزود: همه ما به نوعی خود را مدیون شهدا می‌دانیم و باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی با بیان اینکه وقتی یک شهیدی وارد یک شهرستان و روستایی می‌شود تا سال‌ها آن حرکت وضعی را در جامعه خواهد داشت، گفت: شهید اتابه باعث افتخار شهرستان صومعه‌سرا است که جانش را تقدیم این نظام و انقلاب کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه هر چه نخستین مراسم سالگرد عروج ملکوتی شهید اتابه باشکوه‌تر برگزارشود نقطه مثبتی برای شهرستان است، گفت: مسئولان امر در بخش فضاسازی و اطلاع رسانی مردم از این مراسم تلاش وافی داشته باشند.

باید پیرو واقعی راه شهدا باشیم

در ادامه مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شهید اتابه افتخار این شهرستان است، خاطرنشان کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که همیشه عطر شهید و شهادت در کشور ولایی ما پیچیده است.

وی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه بدون حضور شهدا نبوده‌ایم، اظهار داشت: از شهدا نباید فقط به ساخت کلیپ و نصب بنر و گرفتن مراسم اکتفا کرد بلکه باید پیروان واقعی شهدا باشیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه نباید خانواده شهدا را فراموش کنیم، افزود: هر چند که آنها به ما نیازی ندارند و با خدا معامله کرده‌اند اما وظیفه ما سرکشی و رفع مشکلات آنها است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه بالاترین نعمت، نعمت جسم و جان است که خداوند به ما عنایت کرده است، گفت: کسی که جانش را در راه خدا می‌دهد در قبال این بزرگواران چه کاری از دستمان بر می‌آید.

وی تصریح کرد: باید در رفتار و اعمال نشان دهیم که رهرو واقعی شهدا هستیم و آنطوری که شایسته است باید حرمت خانواده شهدا را حفظ کنیم.

لازم به ذکر است نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه روز پنج شنبه (4آبان) ساعت 14:30 در مسجد جامع بخش گوراب زرمیخ برگزار می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.