×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نقش خبرنگاران همچون نقش شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار میرزاکوجک نیوز:کیا عاشوری صبح امروز در نخستین دوره کارگاه اموزشی خبرنگاری حرفه ای که در سالن کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد اظهار کرد: رزمندگان جنگ نرم باید وظایف خود را با توجه به شرایط کنونی به درستی انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار با بیان اینکه ما هر چه در این چهل سال داریم از شهدا است، افزود : ما در همه مولفه‌هایی قدرت؛ به یک اقتدار جهانی رسیده‌ایم که مدیون خون شهدا هستیم .

وی با بیان اینکه شهدا فضای آرامش  و امنیت را برای ما فراهم کرده اند، گفت: 360 درجه پیرامون کشورمان کشمکش ها و جنگ های فراوانی وجود دارد اما به یمن خون شهدا و به رهبری رهبر فرزانه مان کشور ما در آرامش است.

عاشوری با بیان اینکه در این چهل سال کشور ما مورد هجمه امپراتوری های بزرگ بوده است و همیشه ایستاده و مقابله کرده است، تصریح کرد: ملت ما همه عناصر کشور قدرتمند را دارد.

وی با بیان اینکه چهار عنصر سبب قدرتمند شدن یک کشور می شود، خاطرنشان کرد: یکی از عناصر مهم ملت است که در این چهل سال مردم همه جا نقش خوب خود را به درستی انجام داده اند.

عاشوری با بیان اینکه رهبری عنصر دوم است که در ایران اسلامی رهبر هوشیار سبب شناساندن راه درست است، اظهار کرد: سومین عنصر آرمان های بزرگ برای تحقق تمدن اسلامی است که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است.

وی، دشمن بزرگ را از دیگر عناصر قدرت دانست و افزود: از دل دشمنان قدرتمند ما به این مقام رسیدیم .

عاشوری با بیان اینکه امروز پهبادهای ما بر سر آمریکایی ها سبب شده تا فارسی صحبت کنند، گفت: در حوزه های مختلف به دستاوردهای خوبی رسیده ایم و موشک را به فضا پرتاب کنیم و سینه فضا را بشکافیم.

وی با بیان اینکه امروز کشور در مولفه های مادی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و نظامی به جاهای بالایی دست یافته است، تصریح کرد: ما به عنوان یک کشور بزرگ و قدرتمند در جهان قد علم کرده ایم.

عاشوری با بیان اینکه پیشرفت علم و مدرنیزه در فرهنگ و تقابل جنگ فیزیکی اثر می گذارد، خاطرنشان کرد: در جنگ سخت همه چیز در سه مرحله مشخص می شود اما امروز پیشرفت علم تاکتیک   عملیات رو یکی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت علم و مدرنیته سبب تقابل فرهنگی شد، اظهار کرد: بزرگترین ابزار جنگ های نوین رسانه است که خبرنگاران به عنوان مخاطبین و رزمندگان این عرصه هستند.

عاشوری با بیان اینکه استکبار جهانی با ابزار مدرنیته به دنبال این است که ذهن های جوانان را از محیط خانواده فاصله بیندازد؛ افزود: نقش اصحاب رسانه بیش از رزمندگان زمان جنگ است.

وی با بیان اینکه آمیختگی صلح و جنگ به قدری نامعلوم است که اصحاب رسانه باید شفاف سازی کنند، گفت: دشمن از فضای رسانه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده میکند .

عاشوری با بیان اینکه اصحاب رسانه پیش قراولان جنگ نرم هستند، تصریح کرد : ایمان و تقوا و تعهد و صداقت خبرنگاران می تواند معادلات را به نفع ما تغییر داد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران امروز نقش شهدا را دارند،  خاطرنشان کرد: اگر در این جنگ نتوانیم پدافند خوبی داشته باشیم قافله را باختیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.