×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نیست

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز از  ماسال جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز یک شنبه ۲۶ شهریور ماه در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری ماسال با حضور اعضای شهرستانی و ریاست فرماندار ماسال برگزار شد.
مهندس گیل چالانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد،ایمان،اعتقاد و اطاعت صادقانه از امام و رهبری و زنده نگه داشتن ارزش های شهید و شهادت است گفت: شهرستان ماسال در ۸ سال دفاع مقدس ۱۴۶شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی‌ کرده است.

فرماندار ماسال با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس برلزوم دیدار و تجلیل از جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد وافزود : اگر میز مدیریتی است که ما بر آن مدیریت کنیم از زحمات و جانفشانی های همین عزیزان بوده است .

وی گفت: رزمندگان وایثارگران عزیز اسلام در ۸ سال دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کیان این مرزو بوم فدا کردند تا مردم بتوانند در امنیت کامل باشند.
گیل چالانی با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نیست و جایگاه مادران و خواهران جانبازان و شهدا بی‌بدیل است.
فرماندار ماسال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دفاع مقدس را رسالت همه آحاد جامعه ، دستگاهها اجرایی ومتولیان فرهنگی شهرستان برشمرد و بیان کرد: اقتدار سپاه، بسیج و نیروهای مسلح را با برگزاری رژه در اولین روز از هفته دفاع مقدس به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ضمن تاکید بر آذین بندی و فضا سازی محیطی افزود : شهرداران و دهیاران در این امر فعال باشند.
گیل چالانی با اشاره به جزئیات برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همچنین مراسم گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا  و دیدار با خانواده ی معظم شهیدان ،رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان و برگزاری  اردوهای جهادی و پزشکی و نشست های روشنگری  در سطح مدارس و دانشگاه از اهم برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ماسال خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.