×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نماز جمعه پایگاه حفظ وحدت و همدلی/ چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه با شکوه برگزار شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(یکشنبه، 23تیر) در جلسه شورای راهبردی چهلمین سالروز برپایی نماز جمعه اظهار کرد: اقامه نماز جمعه سبب شد تا این سنت مغول مانده در کشور احیا شود.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه نماز جمعه آثار بسیاری در سطح جامعه دارد، افزود: آثارش در اوایل انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس سنگان اعزام رزمندگان به جبهه، مقابله با توطئه های دشمنان مشهود است.

وی، نماز جمعه را نماز روشنگری و آگاهی بخشی دانست و گفت: نماز جمعه مولود این انقلاب است که در این انقلاب تولد یافت و اکنون به بلوغ چهل سادگی رسیده است.

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه در طول این چهل سال علاوه بر اینکه نظام جمهوری اسلامی از اهداف و آرمان ها فاصله نگرفته است بلکه
در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم در پایبندی در اهداف و آرمان‌های نظام بسیار ثابت‌قدم‌تر و قاطع‌تر و با آگاهی بیشتر در صحنه حاضرند و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادند.

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با اشاره به دشمنی‌هایی که دشمن علیه ما انجام می‌دهد مانند تشدید تحریم‌ها، تصریح کرد: مردم پی برده‌اند که نظام، سیاست‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برنامه‌های به حقی است و مردم که بار سنگین مسئولیت‌ها را در طول انقلاب اسلامی و در این چهل سال بر عهده داشتن برای حفظ آن دستاوردها تلاش می‌کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به پنجم مرداد سالروز اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 900 حوزه در سراسر کشور اعم از مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها نماز جمعه برپا می‌شود و جمعیت کثیری در روز جمعه پای منابر و خطبای نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، پایگاه حفظ وحدت، همدلی، اعتماد متقابل مردم و دستگاه‌های دولتی است، اظهار کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد نماز جمعه برنامه‌های زیادی را تدارک دیده‌اند که باید انجام دهیم و نیاز به برنامه‌ریزی و مدیریت دارد.

حجت‌الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه از پایان تیرماه تا روز جمعه چهارم مرداد برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم، افزود: نهادها و ارگان‌های شهرستان باید در برگزاری برنامه‌های ستاد چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه همکاری لاز مرا داشته باشند.

پایان پیام/

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.