×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
همایش بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب در رشت برگزار می‌شود

مهدی پارسا عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به بیانات رهبر معظم نظام در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اصحاب رسانه بازویی قدرتمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب محسوب می‌شوند ازاین‌رو، سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نظر دارد تا با بررسی نخبگانی بیانیه و نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب گام بردارد.

وی از برگزاری نشست بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب در رشت خبر داد و افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند توجه ویژه به پیوست رسانه‌ای آن است بنابراین، حضور جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی در عرصه رسانه سبب می‌شود تا پیوست رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب باقدرت بیشتری تحقق پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به حضور اساتید کشوری و چهره‌های دانشگاهی از سراسر کشور در این نشست گفت: این همایش در روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه، ساعت هشت صبح، در محل پارک علم و فناوری استان گیلان با حضور نخبگان و اصحاب رسانه استان گیلان برگزار می‌شود.

پارسا با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای ایجاد عملیات روانی علیه ملت ایران بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یکی از وظایف رسانه‌ها در شرایط کنونی است.

وی با تأکید بر اینکه برای هر یک از شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی حضور در دوره اعطاء می‌شود، تصریح کرد: در این همایش دکتر ابوذر یاسری مدرس دانشگاه امام حسین علیه‌السلام و رئیس اندیشکده حکمرانی پژوهشکده شهید محمدباقر صدر و دکتر ایمان ایمانی فر پژوهشگر و رئیس اندیشکده انقلاب کبیر به بحث تخصصی در خصوص نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب می‌پردازند.

پارسا با بیان اینکه این همایش در شهر رشت زادگاه میرزا کوچک جنگلی و در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان، با مشارکت این مرکز علمی و حضور نخبگان علمی و رسانه استان گیلان برگزار می‌شود، گفت: زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی میزبان تبیین نخبگانی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای انگیزه سازی، تربیت، رشد معرفتی و علمی مخاطبان در حوزه تحلیل، تبیین و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.