×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
همایش پیشکسوت عرصه خبرنگاری در صومعه سرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، فیروز فاضلی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گیلان ظهر امروز(7مرداد) در مراسم تجلیل از عبدالرضا جوهری،‌پیشکسوت عرصه خبرنگاری به پاس ۴۰ سال فعالیت خبری و فرهنگی که در محل فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه درد جامعه را به خوبی متوجه می‌شوند زیرا در کف جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ناظر کارکردها و امکانات مسئولان هستند و آنها را به جامعه منتقل می‌کنند، افزود: جامعه‌ای می‌تواند پیش برنده باشد که یک همگرایی و هم افزایی در بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گیلان با بیان اینکه همه در جامعه ای که همچون یک کشتی است زندگی می‌کنند و ما در ایجاد امید برای همه موظف هستیم، گفت: همزمان با چهلمین سال انقلاب امروز توسط اصحاب رسانه صومعه‌سرا از عبدالرضا جوهری تجلیل شد که نشان از وحدت و همدلی بین اصحاب رسانه این شهرستان می‌باشد.

فاضلی با بیان اینکه جوهری به عنوان طلایه دار عرصه خبرنگاری در استان و کشور درخشیده است، تصریح کرد: کارهای فرهنگی با فکر سر و کار دارد، این فکور بودن باید در تمام وجود انسان درونی و تبدیل به یک منش شود.

وی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی همیشه پایدار و ماندنی است، خاطرنشان کرد: صومعه سرا جز شهرستان‌های پر مایه در زمینه فرهنگی است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.