×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
ورزش سد مستحکم در مقابل آسیب های اجتماعی است

سرپرست فرمانداری صومعه سرا در نشست و هم اندیشی با هیات های ورزشی شهرستان گفت: ورزش سد مستحکم در مقابل آسیب های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز نشست و هم اندیشی رؤسای هیات های ورزشی شهرستان به ریاست مهندس اسفندیار جوشن و با حضور سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و رؤسای هیات های ورزشی، در راستای بررسی مشکلات ورزشی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس جوشن ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک به مناسبت هفته بسیج; ارتباط مستمر با جامعه ورزش را موثر دانست وافزود: با همت وتلاش بی وقفه نماینده محترم شهرستان جناب دلخوش که از توانمندی های ویژه ای در این خصوص برخوردار است، می توانیم ورزش شهرستان را به اوج خود برسانیم.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر هیأت های ورزشی در شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: ورزش سد مستحکم در مقابل آسیب های اجتماعی است و ورزش جمعی، از مولفه های اصلی در پر کردن اوقات فراغت و دوری جوانان از مواد مخدر است، وی ورزش را از مهمترین مولفه های ایجاد نشاط و شادابی خواند که با نهادینه شدن میان خانواده ها و جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود .

وی استفاده از ظرفیت خیرین، برگزاری فصلی جلسه با هیات های ورزشی و تقدیر از مدال آوران کشوری و جهانی را برای توسعه و تشویق در امر ورزش ضروری خواند و از رؤسای هیات ورزشی خواست که درخواست ها و مبالغ پیشنهادی خود را جهت پیگیری به اداره ورزش و جوانان اعلام نمایند.

در ادامه مسئولین هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، به بیان دغدغه ها، نیازها و کمبودها در حوزه فعالیت خود پرداختند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان از علیرضا نصیری نژاد به پاس موفقیت وی در مسابقات فوتسال ناشنوایان جهان، در همراهی با تیم ملی ایران، تجلیل کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.