×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
وظیفه دانشگاه است که نخبه پروری را به اوج خود برساند

مهندس فتح اللهی ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی دانشکده فنی میرزاکوچک ضمن تبریک بمناسبت درپیش بودن ایام مبارکه دهه فجر با اشاره به جانفشانیهای مردم و شهدای گرانقدر گفت درسی که حضرت امام راحل و انقلاب به ما داد این بود که در میدان عمل از کمبودها وکاستی ها نهراسیم.

وی با بیان اینکه اگر در کاری اراده کردیم توکل برخدا و ایمان راسخ باشد پیروز خواهیم شد افزود توکل بر خدا حکومت ستم شاهی را به زیر کشید و این نبود مگر با شخصیت کاریزماتیک حضرت امام و پشتوانه مردم.

مهندس فتح اللهی از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و جنگ ما با کل دنیا سخن گفت و اظهار داشت بیش از ۷۰کشور دنیا عراق را پشتیبانی میکردند ولی ما با عزم راسخ حتی یک وجب هم از خاکمان را به دشمن ندادیم.

وی ارتقا علمی کشور را در سطح دنیا بی نظیر خواند و بیان کرد ایرانیان باهوش و ذکاوت خود حرف اول را در جهان می زنند و وظیفه دانشگاه این است که با شناسایی این استعدادها  نخبه پروری را به اوج خود برساند.

فرماندار صومعه سرا شکوفایی استعدادها را در جامعه موجب استقلال وعدم وابستگی به دیگران خواند و گفت برای رفع مشکلات مراکز آموزش عالی قطعا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد./واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.