×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
وقتی دختر لاکچری اینستا،به مدد شهدا با حجاب می شود

هانیه، یکی از دانشجویان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی از گیلان به جنوب با بیان اینکه چندین بار با خانواده ام به یادمان شهدا آمده بودم، اظهار کرد: تحول اصلی من از تابستان 96 رقم خورد.

وی با بیان اینکه چالش عشق به رهبری در اینستا راه افتاده بود و من در این چالش شرکت کردم، افزود: با توجه به اینکه حضرت آقا را خیلی دوست داشتم اما وضعیت حجابم خیلی نامناسب بود، به همین دلیل اکثر پیج های پرطدفدار اینستا عکس بی حجاب مرا که در چالش شرکت کرده بودم در پیج هایشان به عنوان دختر لاکچری عاشق رهبر گذاشته بودند.

این دانشجوی شیرازی گفت: کلیپ های حاج قاسم سلیمانی و حضرت آقا که در مورد ججاب صحبت کرده بودند بر روی من تاثیر گذاشته بود اما باز روند خودم را ادامه می دادم.

هانیه با بیان اینکه شهادت شهید حججی و سخنان همسر ایشان که گفت؛ محسن سرش رفت تا چادر از سر دختران عقب نرود خیلی رویم اثر گذاشت، تصریح کرد:  تلنگر پشت تلنگر به من می‌خورد اما از ترس اینکه دوستانم را از دست دهم چادر بر سر نمی کردم.

وی با بیان اینکه از ماه محرم چادر بر سر کردم اما باز هم کاملا پایبند به سر کردن چادر نبودم، خاطرنشان کرد: تا اینکه بحث اربعین شد و مشکل پشت مشکل پیش می آمد تا نتوانم به این سفر بروم.

این دانشجوی شیرازی با بیان اینکه با خدا و امام حسین(علیه السلام) عهد بسته بودم که اگر اربعین به کربلا رفتم برای همیشه چادر به سر کنم، اظهار کرد: اما وقتی برای رفتن به کربلا با مشکل روبه رو شدم، 30 محرم با خدا عهد بستم که از هم اکنون چادر به سر می کنم تا اربعین قسمتم شود که زائر کربلا شوم.

هانیه افزود: یک هفته به اربعین مانده بود که به صورت خیلی اتفاقی در حال گشت زدن در پیج اینستا بودم که به کاروان دانشجویی قم برخورد کردم و طی تماسی آنها پذیرفتند که با آنها به کربلا عازم شوم.

وی با بیان اینکه 70درصد تاثیر حجابم از شهداست، گفت: راهیان نور شاید صد در صد تاثیر نگذارد اما وقتی فرد با خود خلوت می کند قطعا تلنگری می‌خورد که آن تلنگر همه چیز را حل می‌کند.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.