×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
پلمب 43 واحد صنفي متخلف در صومعه سرا

پلمب 43 واحد صنفي متخلف در صومعه سرا از ابتدای سالجاری تاکنون
فرماندهی انتظامي شهرستان صومعه سرا گفت: 43 واحد صنفي متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و بی توجهی به ضوابط انتظامی در شهرستان صومعه سرا پلمب شد.

سرهنگ ” امیر وهاب زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان سبب قانونمداري مي‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
وي در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف به ویژه رستوران‌‌ها،نانوایی ها،کافه سنتی ها،نانوایی ها و … طرح مختلف کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي این فرماندهی قرار گرفت.
فرماندهی انتظامي شهرستان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری از 303 واحد صنفي مختلف در شهرستان صومعه سرا بازديد به عمل آمد و به 146 واحد صنفی تذکر داده شد افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از 61 واحد صنفی برای 53 واحد صنفي اخطار پلمب صادر و 43 واحد صنفي متخلف نیز پلمب شد.
سرهنگ وهاب زاده در پايان با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراري امنيت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.