×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کاهش 40 درصدی تلفات جاده ای در گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سروان کریم فقیری افزود: با وجود افزایش ورودی حدود پنج درصدی خودرو به استان، تعداد کشته شدگان در جاده های گیلان طی مدت یادشده، 40 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به بارانی بودن برخی جاده های استان گفت: با توجه به بارانی بودن هوا در برخی از محورهای گیلان، جاده ها لغزنده است از این رو، احتیاط در رانندگی بیش از پیش ضروری است.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به کاهش تصادفات به علت همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین ، این روند تداوم داشته و همچنان برای سفری ایمن، سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

سروان فقیری درباره ترافیک کنونی جاده ها نیز گفت: با توجه به قرار گرفتن در نیمه تعطیلات، در حال حاضر ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

نزدیک به یک هزار نفر در حوزه پلیس راه گیلان در قالب 170 تیم از بیست و پنجم اسفندماه، سازماندهی شده اند و تا شانزدهم فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

علاوه بر 12 پاسگاه ثابت در محورهای مواصلاتی استان، 10 پاسگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه شده تا با استقرار در نقاط حادثه خیز، مانع از بروز حوادث برای مسافران و گردشگران نوروزی شوند.

همچنین حدود یک هزار نفر پلیس یار، آموزش دیده و سازماندهی شده اند که با عنوان پلیس افتخاری و راهوران محله در خدمت مردم و مسافران هستند.

10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.