×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
یادواره 21 شهید کارمند شهرستان صومعه سرا و بزرگداشت شهیدان رجای وباهنر

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و 21 شهید کارمند شهرستان صومعه سرا صبح امروز با حضور مسئولین و مردم شهید پرور این شهرستان ودر مصلی نماز جمعه برگزار شد.

مهندس فتح اللهی در این مراسم گفت : هدف ما از برگزاری یادواره شهدا بوجود آوردن یک حرکت مفید برای ترسیم نقشه راه ما در اینده است.

فرماندار گفت : نگاه به چهره های شهیدان وسیره زندگی آنها ما را متوجه خودمان میکند اینکه آنها معنای واقعی درک زندگی خدا گونه را لمس کردند و در این مسیر بصیرت و آگاهی پیدا کرده و انتهای راهشان به شهادت ختم شد.

ایشان با بیان اینکه برای هر چیزی یک آغاز ویک پایان است وبجز ذات اقدس الهی هیچ چیز ابدی نیست اظهار کرد :مسئولیت روزی شروع میشود و روزی به پایان خواهد رسی داما اینکه چگونه این مسیر را طی کنیم اولین درس شهیدان است.

فرماندار افزود :بحث بعدی درس حسرت است اینکه چرا نتوانستیم مسیر شهادت راطی کنیم واز آنها جاماندیم غبطه میخوریم غبطه به حال شهدایی که گاه همرزم گاه همسایه گاه دوست ویا همکلاسی مابوده است باعث حسرت ما میشود اما این حسرت انگیزه ای خواهد بود برای برداشتن گامی استوار در مسیر شهدا.

وی گفت : از درسهایی که میتوان از شهدا گرفت این است که با دست خالی هم میتوان به جنگ نا برابریها رفت زیرا ما الگوی عاشورایی داریم و این دلهایمان را آرام میکند.

مهندس فتح اللهی  خاطر نشان کرد: شهید حججی یک درس از عاشورا به ما میدهد و آن آرامشی است که لحظه شهادت در چهره مبارکشان بود با مطالعه در زندگیشان در می یابیم که در طی چندین سال به آن دست پیدا کرده است و اگر کسی بخواهد و دراین راه تلاش کند خداوند شهادت را به او هدیه می دهد.

در پایان این مسئول ضمن تبریک هفته دولت و عید سعید قربان بویژه به مدیران و کارکنان زحمتکش دولت افزود :ما افتخار این را داریم که در کشوری با این سرمایه های عظیم فرهنگی، بعنوان مسئول هستیم و قبول این مسئولیت برای خدمت به این  مردم است وسرلوحه کار ما خدمت صادقانه به مردم ودر کنار آنها بودن است که یقینا افتخار ماست وامیدواریم بتوانیم در این آزمون سربلند باشیم.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از ۶۰ کارمند و مدیر نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان صومعه سرا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

[symple_box style=”boxerror”]
برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگتر به روی عکس کلیک نمائید
[/symple_box]

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.