×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۳۰۰ هزار شهید دادیم تا امنیت حفظ شود/ با این اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کنید تا دیگر کسی جرات ایجاد ناامنی نکند

به گزارش lمیرزاکوچک نیوز به نقل از واران خبر:حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه شهرستان صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مراسمات فاطمیه امسال در سطح کشور یک درجه بهتر و والاتر برگزار شده است اظهار داشت: پرچم فاطمه زهرا پرفروغ تر بود امسال و برنامه های فاطمیه امسال در شهرستان صومعه سرا بسیار بهتر بود و با سالهای گذشته قابل مقایسه نبود.

وی با اشاره به اینکه گرچه فاطمیه تمام شده اما سبک زندگی فاطمی باید الگوی ما باشد افزود: یکی از این ویژگی ها که باید الگوی ما باشد دفاع از حریم ولایت است و خانم فاطمه زهرا همیشه با خطبه های آتشینش و با گریه های معنا دارش از حریم امامت و ولایت دفاع کرد.

صدیقی با تاکید بر اینکه پرچم ولایت همیشه تاریخ مظلوم بوده است گفت: وقتی در شب عاشورا امام حسین(ع) اصحاب را جمع کرد بیعت را از همه اینها برداشت و وقتی این بیعت برداشته شد در روایت هست که پرده خیمه مرتب بالا و پایین می شد و ده نفر ده نفر می رفتند بیرون و در وقتی که باید از حریم امام دفاع می کردند کوتاه آمدند و از ۱۵۰۰ نفری که همراه امام حسین بودند فقط ۳۰ الی ۴۰ نفر ماندند و به همراه کسانی که بعدا اضافه شدند جمعا شدند ۷۲ نفر.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه به قول شهید چمران وقتی شیپور جنگ به صدا در آمد مرد از نامرد تشخیص داده خواهد شد اظهار کرد: خانم فاطمه زهرا در عین عفت و حیایی که داشت وقتی دید حریم ولایت در خطر است مردانه وارد میدان شد و خطبه های آتشین خواند و مردم هم صدای او را شنیدند و هم قامت او را دیدند.

وی با اشاره به حرکات مذبوحانه فرقه ضاله دراویش گنابادی در روزهای اخیر اظهار داشت: یک زمانی این دراویش طور دیگری زندگی می کردند اما الان زندگی اشرافی دارند و ارتباط با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل هم دارند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه اگر اینها بخواهند امنیت کشور را تحت خطر قرار بدهند و نیروهای انتطامی را به شهادت برسانند غیرت مسلمانی ما به جوش می آید تصریح کرد: مگر ما امنیت این کشور را رایگان بدست آورده ایم که امروز عده ای اراذل و اوباش به بهانه های واهی بخواهند خطری برای امنیت ما ایجاد بکنند، بیش از ۳۰۰ هزار شهید فقط در ۸ سال دفاع مقدس دادیم و جان جوانهایمان را در راه مبارزه با داعش فدا کردیم که امنیت کشور حفظ بشود، لذا از دولت و از قوه قضائیه و از نیروی انتظامی که مدیریت جانانه ای کرد انتظار داریم با ناامن کنندگان کشور قاطعانه برخورد کنند تا دیگر کسی جرات نکند ناامنی ایجاد بکند.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی امروز روی زمین مانده است گفت: اگر بودجه ای هم باشد صرف حواشی می شود و جاهایی خرج می شود که هیچ ثمره عملی ندارد، کوتاهی در امر فرهنگ است که مشکلات سیاسی و اقتصادی یا همین آشوب اراذل و اوباش پدید می آورد.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۴۰ سال گذشته همراه نشان داده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال با همه مشکلات و گلایه هایی که هست شبیه معجزه بود، مردم می دانند یک زمانی تو سری خور خارجی ها و ذلیل آمریکایی ها بودند ولی الان ملت سرافراز است و در این جهت انقلاب خیلی موفق بوده است.

صدیقی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در زمان پیغمبر هم به وجود آمده بود و الان هم ما گرفتار آن هستیم اشرافی گری است تشریح کرد: برخی مسئولین از صبح که بلند می شوند انگار که طعمه ای دستشان افتاده باشد هرچقدر می توانند اطراف خودشان و دور و وری های شان را از خانه ها و ماشین های آنچنانی پر می کنند.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنه هاست گفت: مسئولین باید همه توجه شان را به مستضعفین که همیشه پای انقلاب بوده اند باشد، برخی مردم شب شام ندارند بخورند اما ۲۲ بهمن اولین کسی هستند که در راهپیمایی شرکت می کنند، مسئولین هم به واسطه حمایت های همین مستضعفین بر سر مسئولیت نشسته اند و اگر خدایی نکرده کم توجهی بشود این افتی برای انقلاب و ارتجاع کامل است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.