×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
۶۰۰ بسته معیشتی هفته آینده بین نیازمندان صومعه سرا توزیع می شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه اظهار کرد : به دلیل موقعیت پیش آمده از ویروس کرونا در جامعه ارتباط حضوری کمتر شده و مراسمات کمتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه باید از فضای مجازی در راستای انعکاس خدمات دستگاه‌های مختلف به مردم بهره برد افزود: از آنجایی که کارها در یا بیشتر به صورت مجازی پیش می‌رود امروزه می‌توان با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری وضعیت مناسبی برای فضای مجازی در نظر گرفته شود.

وی گفت: حضور رسانه در برنامه های ملی و مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود خبرنگاران این گونه برنامه ها را اطلاع رسانی نمایند تا مردم در جریان کارها قرار گیرند.

حجت الاسلام راشدی نوری تصریح کرد: حضور حماسی مردم صومعه‌سرا در روز هفتم دی ماه برای این شهرستان نماد بصیرت مردم ولایت مدار است که باید توسط رسانه ها بولد شود.

امام جمعه صومعه سرا خاطرنشان کرد: رسانه های مجوز دار می توانند با تبلیغات مردم را با واقعیت هایی در جامعه وجود دارد مطلع سازند.

وی افزود: رسانه‌ها باید یک هناهنگی با همدیگر داشته باشند تا در زمینه بولد کردن حماسه های ملی مذهبی همه به صورت یک دست اخبار را کار کنند .

حجت الاسلام راشدی نوری با اشاره به این که از هفته آینده تا پایان سال در طی چهار مرحله بنا شد بسته های معیشتی قابل توجهی بین نیازمندان توسط گروه های نردمی و جهادی توزیع شود گفت : در مرحله نخست ۶۰۰ بسته در دستور کار داریم.

‏وی بیان کرد در هشت ماه گذشته شهرستان صومعه سرا در رزمایش مواسات و همدلی سه میلیارد تومن به نیازمندان کمک معیشتی کرده است.

خبرنگار:عباس احمدزاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.