×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
82 معلم نمونه استانی و شهرستانی صومعه سرا تجلیل شدند

«حسین بالو» اظهارکرد: همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش صومعه‌سرا و تولمات در تالار برادران ارشاد صومعه‌سرا برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: معلم با هدف آگاهی بخشیدن به انسان‌ها تلاش می‌کند که اساس بعثت پیامبران است و از این نظرمعلمی را رسالت انبیا و شیوه اولیای الهی می‌دانند.

وی گفت: تکریم معلمان در هر زمان و مکانی لازم است اما سالروز شهادت استاد فقید و فرزانه مرتضی مطهری زمان مناسبی برای این امر است چرا که او معلمی گرانقدر بود که همواره تلاش کرد تا به جامعه آگاهی ببخشد و نوشته‌های ایشان علیرغم گذشت این همه سال همچنان شاخص و بی بدیل و او الگویی مناسب برای آحاد جامعه است.

بالو تصریح کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه معلمان که در دو سال گذشته با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشتند و به امر آموزش دانش‌آموزان پرداختند تشکر و قدردانی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این همایش از هفت بازنشسته نمونه فرهنگی، ۱۳ معلم نمونه استانی، ۷۰ معلم نمونه شهرستانی و چهار خبرنگار فرهنگی آموزش و پرورش صومعه‌سرا تجلیل به عمل آمد.

خبر/عقیل گنجه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.