×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
9 طرح عمرانی ، خدماتی و ورزشی در شهرستان صومعه‌ سرا مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز؛مهدی صفاتی فرماندار این شهرستان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها که با حضور سید کاظم دلخوش نماینده مردم و جمعی از مسولان در سطح بخش تولمات این شهرستان افتتاح شد گفت: این پروژ ها شامل بهره برداری از بلوار سردار سلیمانی ، ساماندهی فاضلاب و روکش آسفالت کوچه ها و معابر در تولم شهر است.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها که از سوی شهرداری تولم شهر اجرا شده ۷
میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

مهدی صفاتی ادامه داد: امروز همچنین کلنگ ساختمان جدید شهرداری تولم شهر نیز به زمین زده شد که این طرح طی دوسال با اعتبار پیش بینی شده ۳۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اهتمام جدی دولت مردمی در اجرای طرح های عام المنفعه در این شهرستان خاطر نشان کرد: امروز همچنین پروژه زمین چمن مصنوعی مدرسه نرگستان و زمین فوتبال ساحلی مدرسه امیر کبیر سیاه درویشان در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان بصورت همزمان به بهره برداری رسید.

مهدی صفاتی اضافه کرد: امروز ۲۷ کیلومتر شبکه کابل خودنگه دار و نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور برق مجموعا با اعتبار ۶ میلیارد تومان نیز بصورت هم زمان در روستای خراط محله افتتاح شد.

فرماندار صومعه سرا یادآور شد: پروژه بازسازی و توسعه بقعه و مسجد روستای سیاتن با اعتبار ۷ میلیارد تومان نیز امروز به بهره برداری رسید.

مهدی صفاتی اضافه کرد: درهفته دولت امسال ۸۱پروژه اقتصادی – عمرانی وخدماتی با اعتبار ۱۸۵میلیارد تومان در شهرستان صومعه‌سرا افتتاح می شود که برای ۱۲۵ نفر بصورت مستقیم و دائمی و۲۸۸نفربصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.