×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
برگزاری بیست‌ و هفتمین جشنواره استانی قرآن کریم در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام «سیدمهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار میرزا کوچک نیوز، با بیان اینکه بیست‌ و هفتمین جشنواره استانی قرآن کریم در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره ویژه روستاییان و عشایر استان گیلان است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی صومعه‌سرا با بیان اینکه این مسابقات با حضور خواهران و برادران سنین 18 تا 40 سال برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این مسابقات برای برادران، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، پنج جزء و 10 جزء، دعا خوانی، تفسیر نمونه جلد 11 و برای خواهران رشته‌های ترتیل، حفظ یک جزء، پنج جزء و 10 جزء و تفسیر نمونه جلد 11 است.

وی گفت: اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان با برگزاری محفل انس با قرآن با حضور استاد حاج حسین رفیعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره صبح یک‌شنبه(28بهمن) در مسجد جعفری بقعه آقا سیدجعفر آقاست، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره در همان روز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم ولایتمدار و قرآن دوست استان به‌خصوص شهرستان صومعه‌سرا دعوت می‌شود تا در اختتامیه این جشنواره حضور پررنگ داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.