×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برگزاری 100 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در صومعه سرا

جهانبخش آرمان ظهر امروزپنجشنبه، 27شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما قوی هستیم» در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در عرصه‌های مختلف همواره به جهانیان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را نشان داده‌ایم افزود: امروز تمام معادلات سیاسی منطقه را ایران رقم می‌زند و همواره ایران اسلامی در کفه سنگی ترازو قرار دارد و همه این موفقیت‌ها برگرفته از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بالغ بر 100 ویژه برنامه برگزار می‌کنیم گفت: از این تعداد برنامه 30 برنامه به صورت محوری در سطح شهرستان و مابقی در پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.

آرمان با اشاره به اینکه نخستین برنامه هفته دفاع مقس از روز دوشنبه(31شهریور) با نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شهرستان آغاز می‌شود تصریح کرد: رژه خودرویی، گلباران مزار شهدا، اعزام راویان به مدارس برای بازگویی خاطرات دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: 2مدرسه پسرانه و دخترانه مزین به نام حاج قاسم سلیمانی که بالغ بر 80 دانش‌آموز دارند و درمانگاه شبانه‌روزی با اعتبار هزینه شده یک میلیارد تومان با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح می‌شود.

وی افتتاح و تحویل 19 واحد مسکن محرومین و افتتاح 25 پایگاه بسیج را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: واحدهای مسکونی هر کدام با زیربنای 50 متر و با هزینه کرد 80 میلیون تومان احداث شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.