×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بسیجیان حماسه آفرینانند/بهانه هر گونه آشوب را از دشمنان باید گرفت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، آیت الله《رسول فلاحتی》ظهر امروز(چهارشنبه، 5آذر ) در اجتماع بزرگ بسیجیان صومعه سرا که در مصلی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بسیج یعنی لشکر مخلص خدا، بصیرت و آگاهی و بسیج پدیده الهی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان از بسیج به عنوان یک پدیده الهی می ترسند، افزود: آنچه که باعث شده ملت ایران ملتی با قدرت در عرصه جهان بدرخشند، از مردم خدایی و اهالی بسیج است .

وی با بیان اینکه امروز مستضعفان و فرهیختگان دنیای بشر نه فقط دنیای اسلام، نگاه دیگری به ملت ایران دارند؛گفت:انقلاب اسلامی نورانیت و پرتوش دنیای بشر را متحول کرده و این در سایه تفکر بسیجی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه این بسیج ماندگار است چون انقلاب ماندگار است،تصریح کرد: کسانی که با تاریخ ایران قبل اسلام و بعد اسلام آشنا هستند می دانند هیچ دوره ای از دوران های گذشته تاریخ ایران به زیبایی دوره ای که در آن زندگی می کنیم نبوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان ما که قدرت های سلطه جوی جهانی و آمریکا و صهیونیست بین المللی است بیدارند و هیچ وقت در خواب نیستند، خاطرنشان کرد: سخنانی که امام راحل 30 سال گذشته فرموده اند امروز در بخش های مختلف جامعه راهگشا است.

وی با بیان اینکه به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خوآران خصوصا آمریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند، اظهار کرد: این که بعضی ها نغمه می سرایند که قدرت جهانی شده ایم و از شعار مرگ بر آمریکا کوتاه بیایید امام فرمود که این ساده اندیشی است ما نباید ذره ای از توطئه دشمنان غافل شویم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در گذشته در دنیا بیش از پنج پایگاه ضد اسلام و مسلمانان فعالیت می کرد اما امروز 2 هزار پایگاه و سایت رسانه ای امپراتوری که ساخته و پرداخته صهیونیست است علیه ایران فعالیت می کند، افزود: در این دنیای وانفسا که همه سایت های خبری دنیا تلاش میکنند تا توطئه های خود را در ایران اجرا کنند بسیجیان حماسه می آفرینند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کشور عزیزمان در سایه تحریم ها در همه عرصه ها خوش درخشیده است و دشمنان همچنان در حال نقشه کشیدن هستند، گفت: در چالش 40 ساله آمریکا و ایران، پیروز این چالش ایران اسلامی بوده است چرا که هدف اصلی آمریکا در چهار دهه اخیر سیطره مجدد ایران بود اما با وجود همه توطئه ها نتوانسته به هدفش دست یابد.

وی با اشاره به اینکه امروز تنها کشور در دنیا که آمریکا نمیتواند در آن نفوذ کنند ایران است، تصریح کرد: ژاپن که در اقتصاد حرف اول را در دنیا میزند هنوز آمریکا در جریان هیروشیما هیچ عذری از آنها نخواسته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اهالی بسیج تا کنون در این 40 سال انقلاب رخ نمایی کردند و در دل دشمنان رعب انداختند، خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز جوانانی هستند که انقلاب و جنگ را ندیدند اما با روحیه جهاد در برابر دشمنان ایستاده اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بهانه هرگونه آشوب را باید از دشمن بگیریم زیرا دشمن در زمینه انتخابات نقشه های شومی دارد تا انسان های وا رفته را وارد عرصه کند، اظهار کرد: در بحران ها و حوادث باید انسجام و با هم بودن را سر لوحه کار خود قرار دهیم تا نقشه های شوم دشمنان را از بین بببریم و در همه عرصه ها گوش به فرمان رهبر باشیم .

وی افزود:حوادث اخیر که پیش امد دشمنان بیش از 2 سال بر روی آن کار کرده بودند و بسیجیان در سه روز نقش بر آب کردند که جز بی ابروبی برای دشمنان نماند.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.