×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
تشکیل ستاد سرمایه گذاری خارجی در صومعه‌سرا

منصور مولایی‌پور ظهر امروز(یک‌شنبه، 7مهر) در جلسه با محوریت تشکیل ستاد سرمایه گذاری خارجی در صومعه‌سرا در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این جلسه با هدف خدمات‌رسانی به سرمایه‌گذاری با محوریت سرمایه‌گذاری خارجی تشکیل شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گیلان با بیان اینکه اولویت‌های سرمایه‌گذاری برای گیلان از قبل تهیه شده است، افزود: کارهای علمی این اولویت‌ها به صورت طرح‌های مطالعاتی و امکان‌سنجی انجام شده و در قالب مشخصی به سرمایه‌گذار ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ستاد در صددیم بخش خصوصی را بیشتر فعال کنیم، گفت: در این مرحله موضوعات آموزشی در خصوص ماده هفت سرمایه‌گذاری خارجی داریم که مکلف شده‌ایم در جریان فعالیت‌های سرمایه‌گذاران خارجی داخل استان، قبل از فعالیتشان اجرا کنیم.

مولایی‌پور با بیان اینکه حدود 30 سرمایه‌گذار خارجی در سطح استان داریم که اکثرشان مجوز سرمایه‌گذار خارجی گرفتند، تصریح کرد: پیش به سوی بازار سرمایه عاملی برای توسعه اقتصادی استان گیلان است.

در ادامه یونس رنجکش با بیان اینکه ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای تشکیل و موانع موجود شناسایی و نتیجه برای ستاد استانداری ارسال می‌شود.

 سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با بیان اینکه عدم راهنمایی درست سرمایه‌گذاران سبب اتلاف وقت می‌شود، اظهارکرد: متاسفانه فرصت زمان در سرمایه‌گذاری‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات صحیح و هدایت درست از مسائل پشتیبانی است که دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر داشته باشند، افزود: شهرستان صومعه‌سرا قابلیت‌های زیادی در دل خود دارد.

رنجکش با بیان اینکه از سالیان دور شهرستان صومعه‌سرا در زمینه پرورش طیور حرفی برای گفتن دارد، گفت: اکنون هم ظرفیت‌های خوبی همچون صنوبر در ان نهفته است.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.