×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
توزیع 313 بسته معیشتی در شهر صومعه سرا

نائب رییس شورای شهر صومعه سرا با بیان اینکه اعضای شورای شهر برای قشر آسیب دیده شهرستان در بحران کرونا بسته های حمایتی معیشتی در نظر گرفته اند، تصریح کرد: 313 بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در شهر صومعه سرا همزمان با نیمه شعبان تا ولادت امام حسن مجتبی برای این قشر در حال توزیع می باشد.

باقر سرشاد در شامگاه دوشنبه اولین جلسه صحن علنی شورای شهر که در سال جدید در محل شورای شهر صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دستور العمل های که از طرف دولت در راستای حضور یک سوم از کارمندان و کارگران در جهت خدمات رسانی به مردم ابلاغ شده، تمام همکاران خدمات شهری و آتش نشانی و فضای سبز و … با تمام توان و همت به طور شبانه روز در حال ارائه خدمات رسانی به مردم شهرستان می باشند.

رییس شورای شهر صومعه سرا با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا در شهرستان به طور کلی نهادینه شده است، گفت: با تصویب اعتبارات در این زمینه در آینده نزدیک شاهد تحولات در مدیریت پسماند خواهیم بود.

گندزدایی تمام سطح شهرستان صومعه سرا

سرپرست شهرداری صومعه سرا در ادامه این جلسه با اشاره به بحران کرونا که جامعه و کل کشور در برگرفته است، تصریح کرد: بزرگترین چالش در این بحران برای شهرداری پرداخت حقوق و عیدی کارکنان و نیروهای خدمات شهرداری است.

وی گفت: شهرداری به دلیل نداشتن درآمد دولتی و تنها با استفاده از مالیات بر ارزش افزوده که براساس قانون به شهرداری ها تعلق می گیرد توانسته است بخشی از این کمبودها را برای کارکنان و نیروهای خدمات شهری در این بحران کرونا جبران کند.

میثم کیانی فرد بیان کرد: با مستقر شدن نیروهای ارتش و سپاه شهرستان، توانسته ایم تا کنون تمامی سطح شهر و روستاهای شهرستان در مقابله با این بیماری کرونا گند زدایی کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای بیماری کرونا با کمک اعضای شورا مراحل تدفین و شست و شو و انتقال اموات، شهرداری خدماتی از قبیل در اختیار گذاشتن ماشین های رایگان و بدون هزینه را در اختیار خانواده این عزیزان قرار داد.

میثم کیانی فرد اظهار کرد: گند زدایی سطح شهر و روستاهای شهرستان هر شب توسط تیم آتش نشانی به طور مستمر تا پایان بحران کرونا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهرداری در راستای مقابله با کرونا برای ضد عفونی سطوح محلات شهر صومعه سرا آب ژاول در اختیار عموم مردم قرار داده است، بیان کرد: شهرداری به مدت شش ماه به مقدار هفت هزار لیتر آب ژاول به عنوان ذخیره برای شهر صومعه سرا در اختیار دارد.

میثم کیانی فرد همچنین تاکید کرد: شهرداری صومعه سرا در آینده با کمک و همکاری ارتش با در دست داشتن ماده ای به نام پرمنگنات پتاسیم شاهد اقدامات خوبی در زمینه ضدعفونی با ماندگاری بالا در شهرستان است.

وی بیان کرد: با کمک و همکاری اعضای شورا تمامی ادارات شهرستان تا پایان بحران کرونا هر روزه مراحل ضد عفونی توسط تیم های مخصوص در این زمینه صورت می گیرد.

میثم کیانی فرد اظهار کرد: بودجه و درآمد شهرداری در این بحران کرونا به اوج خود رسیده و شهرداری را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

معاف بودن تاکسی های شهری از پرداخت عوارض در بحران کرونا

مجید صانعی نائب رییس شورای شهر صومعه سرا در ادامه جلسه در راستای مقابله با بحران کرونا با توجه بند 22 ماده 55 قانون شهرداری، اظهار کرد: تمام تاکسی های شهری و مغازه های سطح شهر به مدت دوماه از پرداخت هر گونه عوارض معاف هستند.

نائب رییس شورای شهر صومعه سرا با بیان اینکه اعضای شورای شهر برای قشر آسیب دیده شهرستان در بحران کرونا بسته های حمایتی معیشتی در نظر گرفته اند، تصریح کرد: 313 بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در شهر صومعه سرا همزمان با نیمه شعبان تا ولادت امام حسن مجتبی برای این قشر در حال توزیع می باشد.

مجید صانعی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری برای حفظ سلامت مردم با رعایت تمام قوانین و پروتکل های بهداشتی در این بحران کرونا 10 نقطه پرتردد برای نصب شیرآلات و امکانات بهداشتی در اختیار عموم مردم شهر قرار می گیرد.

نائب رییس شورای شهر صومعه سرا در پایان گفت: با توجه به اینکه هنوز درگیر بیماری کرونا در شهرستان هستیم از تمامی مردم می خواهیم از تردد های غیر ضرور خودداری کنند.

خبرنگار:راضیه درمند اباتری

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.