×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
سنگر نماز جمعه از تریبون های اثرگذار در چهل سال انقلاب اسلامی

به گزارش میرزاکوچک نیوز؛ فرماندار صومعه سرا در جلسه شورای راهبردی چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه که در دفتر امام جمعه برگزار شد افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیا و برپایی نماز جمعه است.

سیدجلال سید محمدی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه از تریبون های اثرگذار در طول چهل سال انقلاب اسلامی بوده است، گفت: نماز جمعه در همه حوزه ها اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منشا اثر بوده است.

وی با بیان اینکه امروز برتعداد جوانان و نوجوانان که در صفوف نماز جمعه می ایستند افزوده می شود، بیان کرد: از برکات نماز جمعه حضور جوانان در این صفوف است.

فرماندار صومعه‌سرا نماز جمعه را سبب تحکیم و تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: افرادی که در شهرستان به عنوان ائمه جمعه بودند با توجه به جایگاه برجسته ای که داشتند توانستند موقعیت‌هایی که کشور در آن حضور دارد را به خوبی تبیین کنند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(علیه‌السلام)، خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور شهرستان صومعه سرا همواره در همه صحنه‌ها از جمله در برپایی نماز جمعه حضور فعال و پرنگ داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید در چهلمین سالروز نماز جمعه یک کار جهادی انجام دهیم، اظهار کرد: نماز جمعه و ستادش در رأس همه امور قرار دارند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده هر گونه همکاری در راستای هر چه باشکوهتر برگزارشدن نماز جمعه است، افزود: اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی برمبنای نماز و توجه و اهمیت به جایگاه ویژه نماز جمعه است

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.