×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
صومعه سرا در صدر برگزاری جشنواره ها در استان/اپلکیشن گردشگری صومعه سرا طراحی می شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز ، علیرضا مهرگان امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: 150 هنرمند صنایع دستی صومعه سرا بیمه هستند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار شرایط بیمه تکمیلی را برای هنرمندان فراهم کردیم که در سطح استان بی نظیر بود، افزود: از سال گذشته تا کنون به 45 هنرمند صنایع دستی 527 میلیون تومان تسهیلات ارائه شده است.

رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا با بیان اینکه علاوه بر آن تسهیلات از منابع داخلی اداره کل میراث 80 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: بنیاد برکت به هنرمندان صنایع دستی که فعال هستند تا سقف 40 میلیون تومان وام پرداخت می کند.

مهرگان با بیان اینکه آمادگی داریم تا ایستگاههای اطلاع رسانی گردشگری در شهرستان را افزایش دهیم تصریح کرد: کسانی که متقاضی این ایستگاه ها هستند می توانند برای اخذ مجوز به این اداره مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه برای سهولت گردشگران اپلکیشن جامع گردشگری صومعه سرا طراحی می شود، خاطرنشان کرد: صومعه سرا دارای 30 خانه مسافر مجوزدار و 400 خانه مسافر غیرمجوز است.

مهرگان با اشاره به اینکه پل خطیبان چنه‌سر جز میراث تاریخی ملی ثبت کشوری شد، اظهار کرد: در صددیم حلوای ضیابری و رشته خشکار طاهرگوراب را ثبت معنوی کنیم.

وی با بیان اینکه در این شهرستان جشنواره های مختلفی در طول سال برگزار می شود، افزود: به همین دلیل صومعه سرا در سطح استان در این زمینه در بالاترین سطح است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.