×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم شناخت الگوهای بزرگ عزت و کرامت در مدارس

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری صبح امروزدر آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد امام خمینی(ره) صومعه سرا اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) به این معناست که باید جوانان درس آزادگی و حریت و بزرگمنشی را از امام حسین(ع) یاد بگیرند.

وی بر لزوم شناخت الگوهای بزرگ عزت و کرامت در مدارس تاکید کرد و افزود: راه و مسیری که امام حسین(ع) از خود باقی گذاشت امروز میلیون ها انسان در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه امام حسین(ع) هرگز حاضر نشد شرافت و کرامتش را در برابر خواسته های حاکمان ظلم و جور و هرزگی تسلیم کند، گفت: ما باید از حماسه کربلا و عاشورا درس های بزرگی بگیریم.

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آغازین روز ماه مهر است و ما باید نسبت به همنوع مهرورزی داشته باشیم، تصریح کرد: دانش آموزان باید عشق و محبت و مهرورزی به میهن و مردم را هدف خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک جوان تحصیل کرده در آینده مدیریت جامعه را بدست بگیرد و همه فکرش منافع خودش باشد قطعا نمی‌تواند یک انسان تربیت یافته از مدارسی باشد که الگویش حماسه کربلا و عاشوراست.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید به اینکه باید بزرگ منشی و تسلیم ناپذیری حسینی به دل و روحمان ورود کند، افزود: جوانان مستعد و با ظرفیت شهرستان باید در زمینه‌های مختلف آموزشی، تحصیلی، علمی و معرفتی سرآمد دیگر دانش‌آموزان در استان و کشور باشند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.