×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
هشت پروژه ورزشی و اشتغالزایی در صومعه سرا افتتاح شد

استاندارگیلان عصر جمعه در آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای واقعه دشت اظهار داشت :درمقایسه میانگین زیرساخت ها ازسال 57 تاکنون دربعضی موارد رشد شش برابری و در برخی دیگر 30 تا 40 برابر رشد داشته ایم .
مصطفی سالاری با اشاره به اینکه پروژه ها نسبت به سال قبل در گیلان یک و نیم برابر رشد داشته ، افزود: با کار کارشناسی 12طرح تعریف شده داریم که دو مورد آن ابلاغ شده است .
وی ادامه داد: اختیار ساماندهی آببندان ها ، ساماندهی و کنترل سیلاب ها به شهرستان ها واگذار شده و تا پایان سال پنج اختیار دیگر هم به شهرستان ها ابلاغ می شود تا ارائه خدمات به سهولت انجام گیرد.
استاندارگیلان به افتتاح سالن ورزشی و مدرسه در صومعه سرا اشاره کرد وگفت : توجه به ساخت اماکن ورزشی و آموزشی بسیار ارزشمنداست اما باید به کیفیت در بحث آموزش هم توجه کنیم .
فرماندار صومعه سرا نیز در گفت وگو با خبرنگا ایرنا اظهارداشت: هشت پروژه در شهرستان با اعتباری افزون بر 4.5 میلیارد تومان افتتاح شد .
علی فتح اللهی اظهار داشت: برای افتتاح مدرسه برکت (شهید باهنر) اباتر یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که 450 میلیون آن از طریق بنیادبرکت و مابقی از منابع ملی تامین شده است .
وی با اشاره به افتتاح همزمان شش پروژه شیلاتی (ماهیان سردآبی) در شهرستان گفت : برای افتتاح این پروژه ها افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده که این پروژه ها علاوه بر تولید 72تن ماهی، برای 15 نفر شغل ایجاد کرده است.
وی همچنین از افزایش میانگین سرانه فضای ورزشی این شهرستان خبر داد و افزود: برای ساخت سالن واقعه دشت و تجهیز امکانات افزون بر یک میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع خبر : ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.